- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Conferinţa Gândul e-Commerce. Majoritatea celor care adaugă un produs în coş îl abandonează. Ce soluţie propune hybris software
Aproape trei sferturi (72%) dintre cei care adaugă produse în coş într-un magazin online abandonează acel coş fără a face o achiziţie, a declarat Cosmin Costea, E-business consultant SAP.
Conferinţa Gândul e-Commerce. Majoritatea celor care adaugă un produs în coş îl abandonează. Ce soluţie propune hybris software (Imagine: Shutterstock)
Mai mult, 97% dintre cei care vizitează site-ul unui retailer nu fac achiziţii, potrivit lui Costea. „Dacă i-ai putea aduce înapoi pe site, şansele tale de a le vine ceva cresc de aproape 10 ori. Iar dacă îi duci înapoi la coşul de cumpărături abandonat, şansele de a le vinde ceva cresc de până la 70 de ori”, a spus Costea, la conferinţa Gândul e-Commerce.
Specialistul a prezentat soluţia hybris Marketing, dezvoltată de hybris software, o companie SAP. Soluţia permite, printre altele, readucerea unui client la coşul de cumpărături abandonat. Acest lucru poate fi făcut, de exemplu, printr-o campanie prin e-mail, dedicată clientului respectiv. Într-o primă fază i se aduce acestuia imediat aminte, pe e-mail, faptul că a abandonat coşul. Apoi, printr-un al doilea e-mail, trimis la 23 de ore, i se spune că produsul ar putea ieşi din stoc, iar printr-un al treilea mesaj, trimis după şase zile, i se face clientului o ofertă: de exemplu, dacă achiziţionează produsul beneficiază de transport gratuit.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Sorin Grindeanu anunţă că se va circula de săptămâna viitoare pe încă 32 de kilometri din Autostrada Moldovei
-
Armata israeliană susţine că a ucis un comandant al organizaţiei Jihadul Islamic Palestinian
-
Viktor Orban afirmă că UE trebuie să regândească sancţiunile aplicate Rusiei. Care este explicaţia lui
SAP hybris Marketing utilizează informaţiile contextuale în timp real pentru a actualiza în permanenţă un profil 360°, atât al clienţilor actuali, cât şi al clienţilor potenţiali. Acest profil dinamic arată toate acţiunile din trecut ale clienţilor, precum şi ce ar putea să facă în viitor şi care sunt lucrurile care îi interesează cel mai mult în orice moment. Utilizând instrumente puternice de targetare, marketerii pot intra în contact cu clienţii prin campanii 1-to-1 personalizate pe website, via e-mail sau publicitate digitală, pot iniţia un apel de vânzare sau service şi pot transmite mesaje prin aplicaţii sau dispozitive mobile. Campaniile pot fi declanşate automat de comportamentul clienţilor în timp real, pot fi planificate şi programate de către marketeri sau pot fi create ad-hoc.
La conferinţa Gândul e-Commerce au fost prezenţi ca lectori Bebe-Viorel IONICĂ – Secretar de Stat, Ministerul pentru Societatea Informaţională; Cosmin COSTEA – E-business consultant, SAP; Lucia CIUCĂ – Director Comunicare şi Marketing, eMAG; Marius Alexandru DUNCA – Preşedinte, ANPC; Octavian BADESCU – Founder & Board Chairman, Sameday Courier; Andrei GEORGESCU – Managing Partner, White Image, Adrian ZANFIR – Digital Marketing Manager, F64 Studio şi Andrei RADU – CEO & Founder, GpeC.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO