„A fost un an foarte bun pentru eMag. Reuşim să generăm o creştere a vânzărilor de peste 50% în România şi să lansăm noi produse (…). După rezultatele din trimestrul trei, ne uităm la mai mult”, a declarat vicepreşedintele şi directorul executiv al retailerului, Violeta Luca, la ZF Digital’ 14.
În luna aprilie a acestui an, directorul general al eMAG.ro, Iulian Stanciu, a estimat că vânzările retailerului vor depăşi 260 milioane de euro în 2014, în creştere cu mai mult de 40% faţă de anul precedent, în urma investiţiilor de anul trecut şi al celor programate în acest an, în sumă de 11,5 milioane de euro, din care o treime pentru dezvoltarea internaţională.
Lansat în 2001 ca un magazin online de sisteme de calcul şi produse de birotică, eMAG este unul dintre cele mai mari magazine online de pe piaţa românească. Retailerul este deţinut de Dante International, al cărei acţionar principal este grupul Naspers.