- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Conferinţă Ziua Publicităţii: Este o corelaţie directă între nivelul de bunăstare a populaţiei şi nivelul de investiţii în publicitate
Online-ul a schimbat piaţa de publicitate şi modul în care oamenii se informează, iar agenţiile şi companiile trebuie să se adapteze şi să inoveze pentru ca atât piaţa, cât şi economia să crească, consideră invitaţii panelului “Publicitatea şi dezvoltarea economică în România” organizat în cadrul evenimentului Ziua Publicităţii – publicitatea creşte România.
Conferinţă Ziua Publicităţii: Este o corelaţie directă între nivelul de bunăstare a populaţiei şi nivelul de investiţii în publicitate (Imagine: Publimedia/Shutterstock)
“Intrăm într-o eră a adevărului în termeni de consumatori şi de companii. În termeni de consumatori, oamenii sunt mai informaţi, este mai dificil să se vândă. Prezenţa online este dominantă. Trebuie să fim mai inovativi şi să încercăm lucruri noi pentru promovare. Numai aşa putem penetra piaţa şi putem creşte piaţa de advertising”, a spus Răzvan Orbulescu, marketing director în cadrul FrieslandCampina România.
Piaţa de publicitate din România este evaluată la circa 500 de milioane de euro, dar este mică în comparaţie cu Ungaria sau Polonia. Creşterea poate veni însă de la publicitatea online şi pe mobil, segment care deşi are o valoare mică acum, creşte cel mai rapid.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
“Piaţa din România este de 500 de milioane de euro. Comparativ cu pieţele din jur, piaţa este mai mică. Cred că este o corelaţie directă între nivelul de bunsătare a populaţiei şi nivelul de investiţii în publicitate”, a declarat Mihai Bârsan, vicepreşedinte şi responsabil de marketing în cadrul Ursus Breweries.
Citeşte continuarea materialului pe www.zfcorporate.ro.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO