- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Consiliul de Brand: Frunza va fi păstrată şi eventual va fi uşor modificată
Consiliul de Brand, reunit luni, a recomandat păstrarea frunzei din identitatea viziuală a brandului turistic şi eventual modificarea uşoară a acesteia, a declarat Paul Mărăşoiu, membru al Consiliului.
Consiliul de Brand: Frunza va fi păstrată şi eventual va fi uşor modificată
"Consiliul de Brand e pe deplin de acord cu soluţia propusă de THR-TNS şi îşi asumă pe de-a-ntregul concluziile procesului de creare a brand-ului. Având în vedere similitudinile dintre cele două frunze, este în derulare un proces juridic de evaluare a acestei situaţii", a spus Mărăşoiu, care este şi preşedintele Asociaţiei Organizatorilor de Conferinţe din România - Romanian Convention Bureau (RCB).
El a adăugat că în cele câteva ore de dezbateri Consiliul a derulat întreg procesul de creare a brandului şi nu a găsit niciun viciu. El a mai spus că fiecare etapă a cercetării de piaţă s-a desfăşurat în perfectă cunoştinţă de cauză.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
"Vom păstra, cu mici îmbunătăţiri, aceeaşi structură încât să ieşim de sub orice formă de ameninţare juridică", a precizat Mărăşoiu.
El a subliniat că dacă nu vor apărea probleme din punct de vedere juridic frunza va fi păstrată în forma de acum. "Dacă pot apărea probleme legale, logo-ul poate fi uşor alterat", a adăugat el.
Reprezentanţii Consiliului de Brand au mai spus că ministerul nu va plăti nimic către THR-TNS până când lucrurile nu se vor clarifica din punct de vedere juridic. Ei au precizat că acesta este, însă, un proces de durată şi ar putea dura maxim trei luni până se va stabili dacă designul frunzei poate fi atacat sau nu. "Consultantul care a creat elementul grafic a preluat subiectul şi îl discută cu jurişti internaţionali", a completat Mărăşoiu.
Membrii Consiliului de Brand au mai spus că asocierea THR-TNS le-a prezentat toate etapele de creaţie, repectiv 27 de frame-uri, ale desenului frunzei din momentul zero până în ultima fază. "Eulogio Bordas, reprezentantul THR-TNS, mi-a făcut precizarea că până acum a livrat mai mult decât a primit, adică nimic", a mai spus Mărăşoiu.
Consiliul de Brand s-a reunit luni la sediul MDRT, pentru a discuta răspunsul THR-TNS legat de asemănarea dintre frunza din brand cu un alt logo comercializat pe internet.
MDRT a solicitat asocierii THR-TNS explicaţii privind similitudinile dintre frunza din brandul turistic şi alte simboluri comercializate pe internet.
Asocierea THR-TNS susţine că brandul de turism şi toate componentele sale au fost create de ea şi, ca urmare, ele trebuie considerate originale, iar existenţa de elemente grafice cu grad mare de similitudine este relativ comună, dată fiind cantitatea semnificativă de desene pe internet.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:15
Ministrul de Externe din Ucraina susţine „pacea prin forţă” într-un mesaj către Marco Rubio
-
astăzi, 09:42
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE