Contracte de 7 mil. lei pentru promovarea brandului turistic al României, la raliuri, festivaluri sau concertul Tom Jones

Autoritatea Naţională pentru Turism a atribuit în acest an mai multe contracte de promovare a brandului turistic al României, în valoare totală de 6,9 milioane lei fără TVA, la diverse evenimente, printre care concertul Tom Jones, festivaluri, raliuri, sau prin intermediul pilotului Mihai Marinescu.

Urmărește
395 afișări
Imaginea articolului Contracte de 7 mil. lei pentru promovarea brandului turistic al României, la raliuri, festivaluri sau concertul Tom Jones

Contracte de 7 mil. lei pentru promovarea brandului, la raliuri, festivaluri sau concertul Tom Jones (Imagine: Arhiva Mediafax Foto)

Datele au fost centralizate pe baza anunţurilor de atribuire publicate de ANT pe site-ul de achiziţii publice www.e-licitatie.ro.

Contractele au fost atribuite prin negociere, iar sumele nu includ TVA.

Contractul cu valoarea cea mai ridicată, de 2,65 milioane lei, a fost atribuit în aprilie Asociaţiei Sportive Club Sportiv District Racing Team pentru servicii de promovare a brandului turistic naţional prin intermediul "vectorului de imagine" pilotul Mihai Marinescu în cadrul campionatului mondial de automobilism "World Series by Renault 2013".

Alte două acorduri, în valoare de 976.000 lei şi 174.449 lei, au vizat promovarea brandului la ediţia din acest an a Raliului Sibiului, respectiv a Raliul Deltei "După 20 de ani". Primul contract a fost atribuit în iulie Asociaţiei Club Sportiv Scorpion Rally Team, iar celălalt, la finele lunii mai, asocierii Club Sportiv Nautic Motorsport - DBV Media House.

Pentru servicii de promovare a brandului turistic cu ocazia acţiunii "Descoperă România", ANT a atribuit în august Asociaţiei Ivan Patzaichin - Mila 23 un contract de 707.971 lei.

Aceeaşi asociaţie a primit în august alte două contracte: unul în valoare de 538.474 lei pentru promovare cu ocazia înfiinţării Centrului de Informare pentru Destinaţii de Ecoturism Bucureşti, şi un altul, de 611.103 lei, pentru promovarea brandului cu ocazia acţiunii "Rowmania FEST - Festivalul Internaţional al Bărcilor cu Vâsle", ediţia a III-a.

Societatea Română de Radiodifuziune şi-a adjudecat, în mai, un contract de 127.991 lei pentru servicii de promovare a brandului cu ocazia unui concert susţinut de Orchestra Naţională Radio în cadrul Shanghai Spring International Music Festival, iar firma Emagic Live a câştigat, în luna iulie, un contract de 464.980 lei pentru servicii de promovare a brandului turistic cu ocazia Festivalului Bestfest.

Brandul turistic va fi promovat şi cu ocazia concertului Tom Jones care va avea loc la 1 noiembrie, în baza unui contract de 638.566 lei acordat săptămâna trecută firmei D&D Event Entertainment.

ANT justifică alegerea procedurii de negociere fără publicarea prealabilă a unui anunţ de participare prin faptul că lucrările, produsele sau serviciile pot fi furnizate numai de un anumit ofertant, din motive artistice sau legate de protejarea unor drepturi de exclusivitate, se arată în anunţurile de atribuire publicate.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici