Prima pagină » Economic » De ce îşi pun hipermarketurile mărcile proprii şi pe haine?

De ce îşi pun hipermarketurile mărcile proprii şi pe haine?

"Brandurile mari de haine nu vor să se listeze în hipermarketuri, au propriile reţele de retail de fashion. La noi merg foarte bine vânzările de haine marcă proprie pentru femei, bărbaţi şi copii", spune directorul unui hipermarket, citat de Ziarul Financiar.
De ce îşi pun hipermarketurile mărcile proprii şi pe haine?
21 apr. 2010, 09:23, Economic

Într-un hipermarket, mărcile proprii de îmbrăcăminte sunt produse nesofisticate, precum lenjerie, articole sportive, pijamale sau cămăşi, şi sunt situate, în general, pe primul nivel de preţ. Aceasta ar putea fi una dintre explicaţiile faptului că mărcile proprii prind la cumpărători.

Nimeni nu cumpară un frigider sau un LCD marca proprie a unui hipermarket, dar pe haine vânzările brandurilor noastre merg bine, pentru că au un raport calitate-preţ bun, mai afirmă directorul de hipermarket.

Citeşte mai multe pe www.zf.ro