cora va lansa livrările la domiciliu în 2014 şi vrea să extindă coradrive în alte magazine

cora Lujerului, care găzduieşte primul drive al retailerului, va lansa şi serviciul de livrare la domiciliu în prima jumătate a anului viitor şi estimează că acest serviciu va ajunge la 5% din cifra de afaceri a magazinului, compania având în plan extinderea coradrive şi în alte hipermarketuri.

Urmărește
1084 afișări
Imaginea articolului cora va lansa livrările la domiciliu în 2014 şi vrea să extindă coradrive în alte magazine

cora va lansa livrările la domiciliu în 2014 şi vrea să extindă coradrive în alte magazine (Imagine: Laszlo Raduly/Mediafax Foto)

În prezent, prin intermediul coradrive.ro, lansat oficial marţi în cadrul cora Lujerului, clienţii pot să cumpere produsele online şi le ridică ulterior din magazin.

"coradrive este un sistem foarte bine pus la punct, preţurile sunt aceleaşi ca în magazin, comanda şi livrarea se fac foarte simplu. În prelansare, feedback-urile au fost foarte bune, iar după coradrive Lujerului cora România pregăteşte drive-uri şi pentru alte magazine", a declarat marţi Claudia Mirică, directorul magazinului cora Lujerului Bucureşti.

Ea a arătat că retailerul targetează circa 2,6 milioane clienţi din Bucureşti, Baia Mare, Cluj-Napoca, Constanţa, Arad, Bacău şi Drobeta Turnu Severin, care cumpără din hipermarketurile cora o dată pe săptămână, au maşină şi accesează internetul.

În ceea ce priveşte planurile pentru primul hipermarket online al cora, Mirică spune că obiectivele pentru 2014 sunt creşterea bonului mediu de cumpărături cu 40%, de la 150 lei în prezent, şi o pondere de 5% din cifra de afaceri a magazinului.

Site-ul cuprinde peste 10.000 de produse şi este structurat în 8 raioane: produse proaspete, băcănie, băuturi, frumuseţe şi îngrijire, pentru casă, bebe, petshop, tabac şi hiper ofertele cora, iar comanda minimă este de 50 lei. Serviciul are 7 angajaţi dedicaţi şi poate procesa 150 de comenzi pe zi.

cora România deţine în prezent o reţea de 12 hipermarketuri, atât în centre comerciale proprii, cât şi în spaţii închiriate, dintre care patru în Bucureşti (Alexandriei, Pantelimon, Lujerului şi Sun Plaza) şi opt în provincie, la Ploieşti, Cluj Napoca, Baia Mare, Arad, Drobeta Turnu Severin, Constanţa şi Bacău.

Pentru anul viitor, cora are în plan alte două proiecte, un nou hipermarket în Bucureşti, în centrul comercial Victoria City, şi centrului comercial din Braşov.

cora România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 1,6 miliarde lei (359 milioane euro), în creştere cu 6% comparativ cu 2011, pe fondul deschiderii a două noi magazine. În schimb, profitul net al retailerului a scãzut anul trecut cu 38,5%, la 24,5 milioane lei (5.5 milioane euro).

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici