Câştigătorii crizei: Oamenii au petrecut mai mult timp acasă, iar unele companii au avut de câştigat

Publicat: 20 10. 2020, 22:33
Actualizat: 31 05. 2021, 14:33

Criza COVID-19 atacă, dar nu chiar pe toată lumea.

Gigantului american Protecter&Gamble i-au crescut vânzările tocmai pentru că ai stat mai mult acasă. Vânzările au crescut cu 14% la produsele de îngrijire a casei, 12% pentru produsele de îngrijire personală şi cu 7% în cazul produselor de frumuseţe. Gigantul, care are o fabrică şi în România, la Urlaţi, preconizează creşteri totale de 20% anul ăsta, iar astfel ar putea ajunge la 4,3 miliarde de dolari.

Nu doar P&G a avut vânzări mai mari, ci şi Durex. În ultimele luni vânzările au crescut cu 13% faţă de anul trecut şi ajung astfel la 4,5 miliarde de dolari.