Prima pagină » Economic » Cum reuşesc barmanii să vândă cocktailuri pe timp de pandemie: „A fost singura modalitate de a evita falimentul”

Cum reuşesc barmanii să vândă cocktailuri pe timp de pandemie: „A fost singura modalitate de a evita falimentul”

Cum reuşesc barmanii să vândă cocktailuri pe timp de pandemie:
Anamaria Cadis
07 oct. 2020, 05:22, Economic

La Iaşi, Vlad Gora împreună cu alţi doi colegi barmani fac workshopuri prin care îi invaţă pe doritori să facă cocktailuri, contra cost.

Aceasta este modalitatea prin care tinerii, împreună cu proprietarul barului, au reuşit să se menţină pe linia de plutire, pe timp de pandemie.

La workshop pot participa maxim opt persoane, durează două ore, iar ultima dată clienţii au învăţat să facă cinci cocktailuri: Gin tonic perfect serve, Martini dry, Gimlet, Tom Collins şi Gin sangria.

„Consumul nu se mai face atât de mult în oraş, din cauza pandemiei oamenii sunt speriaţi. Nu ne interesează să înveţe reţete, ci arome şi gusturi, să înţeleagă exact ce fac. Businessurile mici sunt primele care cad, aşa că trebuie să găsim orice fel de extrabusiness”, spune Vlad Gora.

La Sibiu, Răzvan şi Daniel şi-au mutat afacerea în online şi îmbuteliază cocktailuri de lux pe care le livrează apoi la domiciliu.

Au clienţi atât în ţară, cât şi în străinătate: Germania, Anglia sau America. Cele mai cerute cocktailuri sunt cele pe bază de gin şi vermut. Preţurile încep de la 40 de lei, pentru o sticlă de 100 de ml şi ajung până la 1000 de lei, la o sticlă de 500 de ml.

„Clienţii noştri fideli sunt oamenii care apreciază lucrurile făcute cu bun gust şi cu pasiune. Credem că pe viitor tot mai multe baruri vor dezvolta acest concept de “bottles cocktailuri” şi să le ofere clienţilor”, explică Răzvan Mijea, proprietarul barului din Sibiu.