Covrigul, mâncarea sfântă a românilor. Cei patru „evanghelişti“ au crescut cu până la 180% în cinci ani, împânzind ţara cu 200 de simigerii

Publicat: 22 07. 2022, 10:23
Actualizat: 22 07. 2022, 10:25

E vorba de reţelele Luca, Matei, Petru şi Gigi, cele mai importante nume din piaţa locală de profil, care adună împreună 200 de simigerii deschise atât în marile oraşe ale ţării, cât şi în urbele de sub 20.000 de locuitori. Fiecare dintre cele patru reţele are cel puţin câteva zeci de unităţi şi afaceri ce pornesc de la zeci de milioane de lei.

Unele dintre aceste afaceri nici nu existau acum zece ani, iar astăzi au ajuns să domine o piaţă care se bazează pe consum rapid, volume mari şi preţuri mici. Oficialii acestor firme, companii antreprenoriale, sunt extrem de discreţi, singurele date disponibile fiind cele publice. În unele cazuri nu există nici măcar site-uri de prezentare.

CITEŞTE MAI MULT PE ZF