Crearea şi promovarea brandului turistic al României va costa 75 de milioane de euro

România a primit de la Comisia Europeană 75 de milioane de euro pentru brandul turistic, iar anul viitor încep procedurile pentru desemnarea companiilor care se vor ocupa de realizarea acestuia, a declarat miercuri într-o conferinţă de presă Lucia Morariu, secretar de stat în Ministerul Comerţului.

Urmărește
4 afișări
Imaginea articolului Crearea şi promovarea brandului turistic al României va costa 75 de milioane de euro

Crearea şi promovarea brandului turistic al României va costa 75 de milioane de euro

"Toate încercările de până acum de a crea un brand turistic au fost mai mult sau mai puţin reuşite. Noi vom începe în prima parte a anului viitor procedurile de alegere a unei companii de branding, cu care să lucrăm la întocmirea unui caiet de sarcini", a spus Lucia Morariu.

După realizarea caietului de sarcini va avea loc o licitaţie internaţională în urma căreia va fi desemnată firma care se va ocupa de crearea şi promovarea brandului turistic al României.

Stabilirea şi promovarea brandului turistic se va derula în perioada 2008 - 2013.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici