Crearea şi promovarea brandului turistic al României va costa 75 de milioane de euro
România a primit de la Comisia Europeană 75 de milioane de euro pentru brandul turistic, iar anul viitor încep procedurile pentru desemnarea companiilor care se vor ocupa de realizarea acestuia, a declarat miercuri într-o conferinţă de presă Lucia Morariu, secretar de stat în Ministerul Comerţului.
Crearea şi promovarea brandului turistic al României va costa 75 de milioane de euro
"Toate încercările de până acum de a crea un brand turistic au fost mai mult sau mai puţin reuşite. Noi vom începe în prima parte a anului viitor procedurile de alegere a unei companii de branding, cu care să lucrăm la întocmirea unui caiet de sarcini", a spus Lucia Morariu.
După realizarea caietului de sarcini va avea loc o licitaţie internaţională în urma căreia va fi desemnată firma care se va ocupa de crearea şi promovarea brandului turistic al României.
Stabilirea şi promovarea brandului turistic se va derula în perioada 2008 - 2013.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu, după întâlnirea cu FMI: Vom prioritiza proiectele publice
-
Ţările NATO şi-au crescut cheltuielile militare. Ameninţările Rusiei şi întoarcerea lui Donald Trump au făcut ca Europa şi Canada să-şi majoreze cheltuielile pentru apărare cu 20% în 2024
-
Criza de la Şantierul Naval Mangalia. BNS: DAMEN renunţă la acţiuni, statul român are drept de preempţiune
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
GANDUL.RO