Astfel, cea mai mare parte a celor 54 de furnizori locali şi 134 de furnizori externi negociază cu Renault contractele pentru furnizarea de componente pentru viitorul model sau deja desfăşoară teste şi încep implementarea şi modificarea fluxului de producţie, după ce au colaborat la concepţia pieselor.
La fel ca şi în cazul X90, actualul model Logan, şi detaliile despre X52, viitoarea generaţie Logan, sunt păstrate secrete, astfel încât furnizorii nu ştiu cum va arăta viitoarea Dacia, singurele imagini disponibile fiind cele generate pe computer de pasionaţii mărcii.
În ceea ce priveşte detaliile tehnice, cu siguranţă există modificări.
„Avem proiecte noi şi cu VW, şi cu Renault. În cazul viitorului model Dacia avem în principiu aceleaşi motorizări, cu mici schimbări. Au devenit mai performante, cu emisii de carbon şi consum de combustibil mai scăzute”, a declarat Cătălin Tischer, directorul general al Mahle, care produce filtre de aer pentru motoare.
Citeşte mai multe despre noul Logan pe www.zf.ro