- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Criza a făcut mai atenţi pasagerii companiilor aeriene
Dincolo de confort, mâncare sau taxarea bagajelor, pasagerii se uită la preţ când rezervă un bilet de avion. Aşa se poate explica creşterea companiilor de low-cost, în dauna celor de linie, potrivit BUSINESS Magazin.
Criza a făcut mai atenţi pasagerii companiilor aeriene (Imagine: Mediafax Foto)
"Pasagerii au început să fie mai atenţi la modalitatea în care călătoresc. Îşi doresc aceleaşi servicii de calitate, dar la un preţ mai prietenos", afirmă Florentina Ivan, director de marketing al Blue Air. Anticiparea acestei schimbări de comportament cu mult înaintea competitorilor a fost unul dintre avantajele în câştigarea de noi pasageri. "Ca rezultat al crizei economice, oamenii tind să fie mai mai atenţi la cheltuieli. Preţul a devenit şi mai important decât a fost până acum", consideră şi Natasa Kázmér, director Corporate Communications & Public Affairs al Wizz Air.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Răspunde Guvernul Ciolacu 2 așteptărilor TALE, ca administrator al României în 2025? VOTEAZĂ AICI / Sondaj Aleph News – Mediafax – Ziarul Financiar
-
Ilie Bolojan: Crin Antonescu este susţinut de PNL pentru a fi candidatul coaliţiei de guvernare la Preşedinţie
-
Schimbare tactică a ruşilor. Experţii cred că armata lui Putin a rămas fără echipamente
-
Polonia urmează modelul Lituaniei şi stabileşte planuri de evacuare în masă în caz de război sau dezastre naturale
Ioan Mihalcea, economist în cadrul companiei aeriene TAROM, crede că una dintre urmările recesiunii economice a fost şi aceea că pasagerii au devenit mult mai sensibili la elementul preţ atunci când iau decizia de cumpărare a unui bilet pentru transport aerian. În urma analizelor pe care le efectuează pe piaţa transportului aerian din România, Mihalcea a observat o tendinţă de reducere a segmentului de călătorii corporate, ca urmare a politicii firmelor de a reduce numărul de călătorii la clasa business în vederea diminuării cheltuielilor.
Citeşte mai multe despre topul companiilor aeriene după numărul de pasageri pe www. businessmagazin.ro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.