Criza la români: anul trecut s-au vândut peste 300.000 de plasme şi LCD-uri

Deşi vânzările totale de electrocasnice din România au scăzut anul trecut, în ton cu prăbuşirea pieţelor imobiliare şi auto, românii au cumpărat de aproape două ori mai multe televizoare de tip LCD şi cu plasmă în ultima lună a anului, scrie BUSINESS Magazin.

Urmărește
23 afișări
Imaginea articolului Criza la  români: anul trecut s-au vândut peste 300.000 de plasme şi LCD-uri

Criza la români: anul trecut s-au vândut peste 300.000 de plasme şi LCD-uri (Imagine: Marius Vasilica/Mediafax Foto)

Anul trecut, în România s-au vândut în total televizoare în valoare de 212,5 milioane de euro dintre care televizoarele LCD şi cu plsmă au reprezentat peste trei sferturi. "Comparativ cu decembrie 2008, vânzările de de TV/audio au scăzut cu 30%. Totuşi, pentru aceste produse, comparaţia cu noiembrie 2009 arată că valoarea vânzărilor aproape s-a dublat în decembrie 2009", relevă un studiu Gfk.


Citiţi mai multe despre cum a dispărut televizorul cu tub din preferinţele românilor pe www.businessmagazin.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici