Cu cine va concura viitoarea Dacia City pe segmentul mini?

La nivel european, segmentul mini este unul în expansiune. Dimensiunile reduse, nivelul scăzut al emisiilor de dioxid de carbon şi spaţiul pentru două sau mai multe persoane (faţă de un scuter spre exemplu) sunt principalele avantaje invocate de clienţii acestora în momentul achiziţiei.

Urmărește
132 afișări
Imaginea articolului Cu cine va concura viitoarea Dacia City pe segmentul mini?

Cu cine va concura viitoarea Dacia City pe segmentul mini? (Imagine: Ionel Iancu/Mediafax Foto)

Pe de altă parte, aici regăsim atât modele precum Fiat Panda, cu un preţ de pornire de aproape 7.000 de euro în România, dar de 9.600 în Germania, Hyundai i10 (8.000 de euro în România, 10.000 de euro în Germania), sau modele mult mai scumpe precum Smart fortwo (10. 600 în România, 10.000 de euro în Germania) sau noua Toyota iQ (13.388 de euro în România, 13.300 de euro şi în Germania).

Citeşte mai multe despre concurenţii Dacia City pe www. zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici