- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum a afectat pandemia companiile aeriene. De ce preţul biletelor de avion va creşte accelerat
Criza generată de restricţiile impuse de pandemia de coronavirus afectează numeroase industrii, însă una dintre cele mai grav afectate este cea aviatică.
De la debutul restricţiilor companiile din domeniu au fost nevoite să îşi reducă cheltuielile. Astfel Virgin a dat peste 3.000 de oameni afară între care s-au aflat şi 600 de piloţi. Compania Wizzair şi-a redus personalul cu 1.000, iar reducerile salariale sunt raportate la funcţii, între 14-22%. Emirate "a invitat" zeci de angajaţi să se pensioneze.
Măsurile luate de companii din industria aeronautică nu au vizat doar cheltuielile salariale. Acestea au fost nevoite să îşi reducă şi flota, iar multe avioane au fost aduse la sol şi sunt ţinute în hangare. Brussels Airline şi Luxair, compania naţională aeriană din Luxemburg, şi-au redus flota cu 50%, Rynair ţine la sol 113 avioane, iar British Airways şi Iberia ţin 34 respectiv 64 de avioane la sol.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
-
Putin se confruntă cu o revoltă a armatei. „Comandanţii refuză să trimită trupe” pentru un asalt pe râul Nipru, spun partizanii ucraineni
-
Şedinţa de plen a Camerei Deputaţilor va fi luni, la ora 9.00. Va fi ales preşedintele Camerei
-
Scandalul taxelor. Trump ameninţă cu preluarea controlului asupra Canalului Panama
Şi cea mai mare companie germană, Luftansa, plănuieşte să scoată din circulaţie pe o perioadă nedeterminată 72 de aeronave.
Totuşi există şi companii care au fost nevoite să îşi întrerupă complet activitatea, un exemplu este Norwegian care şi-a oprit lunga sa activitate. Compania low-cost Eurowing nu reuşit să facă faţă crizei şi a intrat în faliment.
Criza care a redus traficul aerian cu 90% nu afectează doar operatorii, ci şi producătorii de avioane. Airbus nu are nicio comandă şi 60 de aeronave sunt în depozit deoarece companiile aeriene şi-au anulat comenzile.
Statisticile arată că până în septembrie alte 8000 de avioane vor fi coborâte la sol, iar cu o medie de 5.8 membri ai echipajului pe fiecare zbor rezultă că alţi 90.000 de piloţi şi membri ai echipajului vor deveni şomeri.
Fără măsuri concrete care să salveze industria aviatică tot mai multe dintre companiile low-cost vor intra în faliment, iar cele ce vor reuşi să se adapteze vor fi nevoite să crescă accelerat preţurile biletelor. Un alt motiv pentru care preţul biletelor va creşte este noua politică privind siguranţa pasagerilor care va include fie locuri libere fie un desing complet nou
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO