- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum a ajuns un brand românesc la bătălia dură cu marii retaileri care au avantajul de a produce în China
Cele 12 magazine Nissa, care generează venituri de patru milioane de euro şi se luptă pentru clienţii cu venituri medii şi peste medie, au nevoie de marketing mai mult ca niciodată, iar gama de produse trebuie diversificată în defavoarea cantităţii mari de articole din acelaşi model.
Cum a ajuns un brand românesc la bătălia dură cu marii retaileri care au avantajul de a produce în China (Imagine: www.zf.ro)
"A fi brand românesc nu este întotdeauna perceput ca fiind un aspect pozitiv în ochii clienţilor. Venim cu acea experienţă de viaţă de dinainte de '89, că tot ce este străin este mai bun şi încă nu am scăpat de ea. Se vinde în continuare brandul, motiv pentru care am început să investim foarte mult în marketing, chiar dacă asta nu se regăseşte în costul final al produsului", a declarat pentru ZF Denisa Radian, care deţine 40% din acţiunile companiei.
Eforturile financiare mult mai mari decât cele ale retailerilor internaţionali, care au susţinere din partea companiilor-mamă, au determinat compania să reducă la sânge costurile, ajustările având loc în special pe partea de retail. Pe lângă negociarea chiriilor, Nissa a luat decizia de a elimina riscul creării de stocuri. "Am crescut varietatea, reducând cantitatea. Facem mai multe modele în cantităţi mai mici, ceea ce înseamnă productivitate cu randament mai scăzut şi costuri de producţie mai mari, dar eliminăm stocurile de marfă. Din cauza stocurilor, în mometul în care un produs nu se vinde, pierderea este mult mai mare".
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Citeşte mai multe despre magazinele Nissa pe www.zf.ro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO