Cum a ajuns un brand românesc la bătălia dură cu marii retaileri care au avantajul de a produce în China

Cele 12 magazine Nissa, care generează venituri de patru milioane de euro şi se luptă pentru clienţii cu venituri medii şi peste medie, au nevoie de marketing mai mult ca niciodată, iar gama de produse trebuie diversificată în defavoarea cantităţii mari de articole din acelaşi model.

Urmărește
79 afișări
Imaginea articolului Cum a ajuns un brand românesc la bătălia dură cu marii retaileri care au avantajul de a produce în China

Cum a ajuns un brand românesc la bătălia dură cu marii retaileri care au avantajul de a produce în China (Imagine: www.zf.ro)

"A fi brand românesc nu este întotdeauna perceput ca fiind un aspect pozitiv în ochii clienţilor. Venim cu acea experienţă de viaţă de dinainte de '89, că tot ce este străin este mai bun şi încă nu am scăpat de ea. Se vinde în continuare brandul, motiv pentru care am început să investim foarte mult în marketing, chiar dacă asta nu se regăseşte în costul final al produsului", a declarat pentru ZF Denisa Radian, care deţine 40% din acţiunile companiei.

Eforturile financiare mult mai mari decât cele ale retailerilor internaţionali, care au susţinere din partea companiilor-mamă, au determinat com­pania să reducă la sânge costurile, ajustările având loc în special pe partea de retail. Pe lângă negociarea chiriilor, Nissa a luat decizia de a elimina riscul creării de stocuri. "Am crescut varietatea, reducând cantitatea. Facem mai multe modele în cantităţi mai mici, ceea ce înseamnă productivitate cu randament mai scăzut şi costuri de producţie mai mari, dar eliminăm stocurile de marfă. Din cauza stocurilor, în mometul în care un produs nu se vinde, pierderea este mult mai mare".

Citeşte mai multe despre magazinele Nissa pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici