Prima pagină » Economic » A dispărut cumpărătorul de 1.000 de euro pentru o baie, acum îl avem pe cel de 10.000 de euro

A dispărut cumpărătorul de 1.000 de euro pentru o baie, acum îl avem pe cel de 10.000 de euro

Unul dintre cele mai puternice efecte pe care le-a avut criza asupra pieţei construcţiilor în 2009 a fost polarizarea vânzărilor între segmentul mediu şi cel de lux, mai ales în sectorul amenajărilor interioare, unde se fac cele mai dese achiziţii de materiale.
A dispărut cumpărătorul de 1.000 de euro pentru o baie, acum îl avem pe cel de 10.000 de euro

Situaţia a continuat şi chiar s-a acutizat în primul semestru al acestui an, iar principalii jucători din sectorul de amenajări au fost nevoiţi să-şi schimbe strategia de vânzare şi să promoveze mai mult produsele de lux.

Mulţi distribuitori de obiecte sanitare sau plăci ceramice au pierdut clienţii din clasa medie, pentru că odată cu acutizarea crizei aceştia nu au mai investit în achiziţia de materiale de construcţii, chiar dacă aveau bani, fiind mai precauţi.

Citeşte mai multe despre baia de 10.000 de euro pe www.zf.ro.