Cum arată cotele la pariuri înaintea alegerilor pentru Primăria Capitalei

Mult mai obiective decât sondaje comandate de părţile direct interesate, cotele la pariuri au rolul să „deseneze” cursa pentru postul de edil-şef în Bucureşti şi în celelalte oraşe mari din România.

Urmărește
1902 afișări
Imaginea articolului Cum arată cotele la pariuri înaintea alegerilor pentru Primăria Capitalei

Firea sau Dan?

România se pregăteşte să meargă la urne, în a doua jumătate a anului, stârnindu-i pe pariori. Primele sunt programate alegerile locale şi cele europarlamentare, comasate pentru 9 iunie.

Bătaia peştelui este la Primăria Capitala, beneficiara unui buget uriaş. Aici, primarul în exerciţiu, Nicuşor Dan, se luptă cu Gabriela Firea, fosta primăriţă, dar şi cu doi outsideri, Cristian Popescu Piedone şi Sebastian Burduja.

Au fost „măsuraţi” şi doi codaşi: Diana Iovanovici-Şoşoacă şi Mihai Enache, luaţi în calcul la capitolul „excentrici”. Puteţi consulta lista completă cu cote la pariuri pentru alegeri.

De ce cotele la pariuri sunt mai obiective decât sondajele prezentate public

Partidele politice implicate în campania elecotrală au comandat sondaje peste sondaje, pentru a vedea cum stau. Public sunt prezentate anumite cifre, însă realitatea o cunosc puţini, sinceritatea lor fiind serios pusă la îndoială de analişti.

Când este vorba despre bani însă, aşa cum stă situaţia în cazul caselor de pariuri, „sondaje”, a se citi cotele, nu pot greşi.

Dacă bookmakerii ar inversa cifrele şi ar folosi valori neconforme cu realitatea, angajatorii lor (operatorii de pariuri) ar pierde bani în faţa jucătorilor.

Aşadar, gradul de obiectivitate cât priveşte cotele la pariuri ar trebui să fie la un nivel cât se poate de ridicat.

 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici