Cum au devenit campioni în business 12 antreprenori români

Perseverenţă, încăpăţânare, un ţel bine stabilit şi multă muncă, acestea sunt doar câteva dintre ingre­dien­tele care i-au ajutat pe 12 antre­pre­nori români să-şi construiască afa­ceri puternice, rezistente la criză şi care au per­spective bune de dezvoltare şi în anii următori.

Urmărește
470 afișări
Imaginea articolului Cum au devenit campioni în business 12 antreprenori români

Cum au devenit campioni în business 12 antreprenori români (Imagine: Shuterstock)

Perseverenţă, încăpăţânare, un ţel bine stabilit şi multă muncă, acestea sunt doar câteva dintre ingre­dien­tele care i-au ajutat pe 12 antre­pre­nori români să-şi construiască afaceri puternice, rezistente la criză şi care au per­spective bune de dezvoltare şi în anii următori.

ZF, alături de Enter­prise In­ves­tors şi BCR, cu spri­jinul Asociaţiei Triple Helix, au acor­dat miercuri seară, la Bu­cureşti, pre­miile "Cam­pioni în business", pentru unii dintre cei mai dina­mici antreprenori din Ro­mânia.

Ajuns deja în cel de-al patrulea an con­se­cutiv, proiectul ZF îşi propune să premieze cele mai dinamice companii cu capital autohton din cele mai importante regiuni ale ţării şi Bucureşti. Ca şi în anii anteriori, ZF a scanat, pe baza datelor de la Registrul Co­merţului, com­pa­niile cu capital românesc şi le-a selectat pe cele care au avut cea mai mare creştere în ul­timii trei ani.

"Este vorba de foarte multă muncă, de încredere în mine şi în echipa mea. România are atuul de a produce la preţuri mici lucruri de ca­litate", spune Doina Cepalis, acţionar unic al Te-Rox Prod, o firmă din Paşcani ale cărei pro­duse, huse şi centuri pentru scaunele autor pentru copii, se distribuie în 52 de ţări, din Euro­pa de Vest până în Rusia sau America.

Umplerea unui gol

Omul de afaceri Mihai Miron, care con­tro­lea­ză compania din industria medica­men­telor Ropharma şi care a câştigat premiul pen­tru an­tre­prenorul anu­lui, spune că cel mai important lucru pentru a reuşi pe cont propriu este să ai o misiune clară. "Noi am avut o şansă extraor­di­nară la înce­pu­tul anilor '90 de a umple un gol care se afla în piaţa me­dicamentelor. Este nevoie de hotărâre pen­tru a reuşi, de a avea un ţel bine stabilit. Să faci cu plăcere ceea ce este de făcut", a precizat Miron.

Alţi antreprenori pre­miaţi de ZF au spus că nu a fost uşor de la înce­put, că nu au crescut aşa acum şi-au imaginat, dar că se văd trecând cu bine de criză şi nu se gândesc să-şi vândă com­pa­niile dintr-un singur motiv: nu se văd făcând altceva. "Este mai greu acum pentru că nu ne mai bu­curăm de creş­te­ri­le cu care eram obişnuiţi înain­te de criză, dar această perioadă a avut şi avan­tajele ei. Oa­menii îşi pre­ţu­iesc mai mult lo­cul de muncă", spune Ruc­san­dra Hu­re­zeanu, pro­­prie­tara com­paniei de produse cos­metice Ivatherm, care a câş­ti­gat Premiul spe­cial pen­tru va­lori­fi­ca­rea re­sur­selor na­tu­ra­le ro­mâ­neşti. Cos­me­ti­cele Iva­therm au la bază apa termală de la Her­culane.

Citeşte mai multe despre campionii în business pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici