Cum face bani o companie ce promovează conceptul "cumpără mai puţin sau refoloseşte"

Compania Patagonia comercializează echipamente pentru drumeţii. Nimic deosebit până aici. Firma promovează însă conceptul de "cumpără mai puţin, achiziţionează ceva folosit" împreună cu site-ul de licitaţii ebay. Produsele vândute prin intermediul celor două platforme sunt fie noi, fie refolosite.

Urmărește
439 afișări
Imaginea articolului Cum face bani o companie ce promovează conceptul "cumpără mai puţin sau refoloseşte"

Cum face bani o companie ce promovează conceptul "cumpără mai puţin sau refoloseşte" (Imagine: Shutterstock)

Vânzarea într-un sistem de licitaţii nu este un concept nou, desigur, însă cei de la Time spun că este o mişcare surprinzătoare pentru industria retailului şi cea a modei, unde cuvântul de ordine este consum. Mişcarea a fost dezvăluită în avanpremiera Săptămânii Modei de la New York, unde toţi creatorii îşi prezintă ultimele colecţii.

"Programul îi îndeamnă pe consumatori să nu cumpere un produs dacă nu au nevoie. Dacă au nevoie atunci să aleagă un produs ce va ţine mai mult, va putea fi refolosit şi în final reciclat", spune Yvon Chouinard, fondatorul şi directorul companiei Patagonia.

Citeşte mai multe despre cum face bani o companie ce promovează conceptul "cumpără mai puţin sau refoloseşte" pe www.incont.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici