Cum gândesc oamenii de succes: 14 ponturi despre strategiile persoanelor întreprinzătoare

Cei mai de succes oameni din lume au un lucru în comun: gândesc într-o manieră total diferită de toţi ceilalţi. Mai mult, acest lucru se poate auto-educa. John C. Maxwell, autorul volumului "Cum gândesc oamenii de succes", a scris numeroase cărţi despre lidership şi afaceri, ce s-au vândut în aproximativ 19 milioane de copii la nivel global.

Urmărește
924 afișări
Imaginea articolului Cum gândesc oamenii de succes: 14 ponturi despre strategiile persoanelor întreprinzătoare

Cum gândesc oamenii de succes: 14 ponturi despre strategiile persoanelor întreprinzătoare (Imagine: Laszlo Raduly/Mediafax Foto)

Iată câteva dintre strategiile pe care Maxwell susţine că persoanele întreprinzătoare le abordează în vederea obţinerii ceea ce doresc:

1. "A gândi în stil mare" ţine de disciplină. Dacă vrei să devii din ce în ce mai bun, trebuie să lucrezi din ce în ce mai mult.

2. Descoperă unde trebuie să-ţi focalizezi mai mult energia, iar apoi foloseşte-ţi 80% din aceasta către cele mai importante 20% dintre activităţi. Aminteşte-ţi însă că nu poţi fi peste tot şi nu le poţi face pe toate. Mai mult, este indicat să eviţi să devii multifuncţional şi asta deoarece s-ar putea să-ţi afecteze 40% din eficientă, notează Maxwell în cartea să.

3. Oamenii destepţi îşi exprimă ideile, opiniile, vorbesc despre propunerile lor, însă aleg să-şi petreacă mare parte din timp cu persoane care reprezintă o provocare pentru ei, de la care au ce învăţa.

Citeşte mai departe pe www.incont.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici