- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum poate fi reprodus succesul Samsung? Noul model de business asiatic
Conglomeratele asiatice au pornit la drum alegându-şi nume cu rezonanţă care au fost apoi confirmate de vânzările spectaculoase.
Cum poate fi reprodus succesul Samsung? Noul model de business asiatic (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Spre exemplu, Daewoo - marele univers, Hyundai - era modernă şi Samsung - trei stele, scrie The Economist. Au fost, însă, şi cazuri în care mărcile au rămas doar de faţadă, iar compania a ajuns în punctul de unde a pornit.
Mica afacere Samsung a pornit la drum în 1938. De atunci s-a tranformat într-un conglomerat cu peste 83 de subdiviziuni care sunt responsabile pentru 13% din exporturile Coreei de Sud.
Iar cel mai relevant exemplu este Samsung Electronics care a început cu producţie de componente radio şi a devenit acum cea mai mare companie de tehnologie din lume, după vânzări, şi acum produce cele mai multe televizioare şi, în curând, va depăşi Nokia pe segmentul de telefoane.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Adrian Sârbu: Știi cum procedezi duminică, pe 24. Te duci la vot și cauți Trump pe buletin. Cu Nicu și Marcel rămâne cum am stabilit
-
Se circulă în condiţii de iarnă pe străzile din mai multe judeţe. Recomandările poliţiştilor
-
Ciolacu a discutat din nou cu Trump, împreună cu Viktor Orban. Ce spune despre intrarea României în programul Visa Waiver
-
Donald Trusk avertizează că ameninţarea unui război global este „serioasă şi reală”
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO