Cum să creşti o afacere în criză

Doi fraţi din Bucureşti au pus pe picioare la începutul anilor '90 o companie specializată în aplicaţii industriale, Adrem Invest, care acum a ajuns să se bată pe anumite segmente de piaţă cu giganţi precum Siemens.

Urmărește
31 afișări
Imaginea articolului Cum să creşti o afacere în criză

Cum să creşti o afacere în criză (Imagine: Radu Iordache/Mediafax Foto)

În timp ce multinaţionalele beneficiază de suportul companiilor-mamă, afacerile româneşti se străduiesc să caute soluţiile pentru a rezista în cei mai grei ani de la Revoluţie încoace. De unde vine salvarea?

Adrem Invest a ajuns în 2009 la afaceri de peste 10 milioane de euro, cu 40% mai mult comparativ cu anul 2008, într-un an în care mai toate businessurile au scăzut pe fondul condiţiilor nefavorabile din piaţă aduse de criza financiară.

Secretul creşterii de anul trecut a fost un contract major de citire şi montare a contoarelor cu unul dintre cei mai importanţi jucători din piaţa energetică locală: grupul ceh CEZ, care alimentează cu energie electrică regiunea Olteniei, o zonă cu peste un milion de consumatori.

Citeşte mai multe de cum să creşti o afacere în criză pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici