Cum se fac autostrăzi în România: banii s-au terminat tocmai acolo unde erau lucrările mai avansate

Din cauza lipsei de finanţare sau ca urmare a întârzierilor constructorilor, Româ­nia nu are prea multe şanse de a-şi spori lungimea reţelei de autostrăzi, care acum măsoară numai 321 km.

Urmărește
25 afișări
Imaginea articolului Cum se fac autostrăzi în România: banii s-au terminat tocmai acolo unde erau lucrările mai avansate

Cum se fac autostrăzi în România: banii s-au terminat tocmai acolo unde erau lucrările mai avansate (Imagine: Lorand Vakarcs/Mediafax Foto)

"Strategia ministerului în acest moment este de a direcţiona cea mai mare parte a fondurilor disponibile spre proiectele care pot fi finanţate prin fonduri europene. Pe locul doi în ordinea importanţei se află proiectele care sunt finanţate cu credite de la BEI sau BERD, ceea ce înseamnă că pe ultimul loc se află cele finanţate de la buget. Prioritatea noastră este absorbţia de fonduri europene iar motivul este unul foarte simplu: putem construi cu bani pe care nu trebuie să îi mai dăm înapoi", a declarat pentru Gândul Adrian Ionescu, directorul Direcţiei de infrastructură rutieră şi concesiuni din Ministerul Transporturilor.

Citeşte mai multe despre autostrăzile din România pe www.gandul.info

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici