- Home
- Economic
- BUCUREŞTI, (18.01.2013, 13:03)
- Liviu Iancu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cum vrea ministrul Turismului să atragă turişti străini: Legende româneşti, Delta Dunării şi izvoarele termale
România ar trebui promovată în lume cu câteva domenii în care este unică, printre care Delta Dunării, izvoarele termale şi legendele româneşti, inclusiv cea a lui Dracula, a declarat agenţiei MEDIAFAX ministrul delegat pentru IMM, Turism şi Mediul de Afaceri, Maria Grapini.
Urmărește
862 afișări
Cum vrea ministrul Turismului să atragă turişti străini: Legende româneşti, Delta Dunării şi izvoarele termale (Imagine: Shutterstock)
"Nu pot să spun acum care a fost cea mai mare greşeală făcută în turism, dar ca în toate domeniile greşeala ar fi că nu a existat o continuitate, fiecare când a venit a vrut altceva. Nu poţi să construieşti aşa. În turism trebuia alese trei-patru domenii, de exemplu nu cred că valorificăm faptul că suntem unici în lume cu biosfera din Deltă. Datele nu arată că noi valorificăm acest lucru foarte bine. În momentul în care tu, ca ţară, ai nişte lucruri unicate în lume sau în Europa, pentru că ziceam că suntem pe primul loc cu izvoarele termale. Dacă vreţi, asta a fost cea mai mare greşeală: nu s-a făcut o hartă a bogăţiilor naturale, a ceea ce ne-a dat Dumnezeu aici, de la deltă, Dunăre, munţi, izvoare termale etc.", a spus ministrul.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Sorin Grindeanu anunţă că se va circula de săptămâna viitoare pe încă 32 de kilometri din Autostrada Moldovei
-
Armata israeliană susţine că a ucis un comandant al organizaţiei Jihadul Islamic Palestinian
-
Viktor Orban afirmă că UE trebuie să regândească sancţiunile aplicate Rusiei. Care este explicaţia lui
Ea a adăugat că ar trebui promovate şi legendele româneşti, aşa cum fac multe ţări.
"Am fost în Thailanda şi mi-au spus o legendă despre o ramură de copac, că dacă treci cu cineva pe sub ramură rămâi toată viaţa cu acel om... Au ştiut să câştige bani din orice. Noi n-am fost atât de inspiraţi, nu găsesc vinovăţia unei persoane, eu vorbesc de-acum 23 de ani, ce-a fost înainte de Revoluţie nu mai punem în discuţie. În afară de legenda cu Dracula nimic n-am mai scos la iveală, noi avem foarte multe alte lucruri. Nici pe-aia n-am scos-o noi, că au cercetat-o ei", a afirmat ministrul.
Grapini crede că nu trebuie îndepărtată legenda Dracula, dar trebuie alăturată altor legende sau lucruri adevărate din istorie. În acest sens, ministrul a discutat cu omologul său de la Cultură, Daniel Barbu, pentru a identifica ce s-ar putea promova pe turismul cultural.
"Noi trebuie să ne identificăm ca ţară cu produsele noastre. Eu îmi propun să fac un brand de ţară. Dacă cineva ne întreabă cum poate fi cunoscută România, prin ce? Eu nu cred că nu putem să ne punem ceva din tradiţia poporului român ca să ne reprezinte. Identificăm că elveţienii sunt cu ceasurile, Luxemburgul e cu băncile, francezii cu vinurile şi cu moda, italienii cu moda, dar România cu ce?
Este păcat că în 23 de ani nu am identificat un mesaj şi care să se fi bătătorit timp de 23 de ani şi-acum ştia şi lumea că România se identifică cu ceva. Sper că nu cu copii abandonaţi, aşa cum am văzut în National Geographic că imaginea care reprezintă România este un bunic care găteşte la două fetiţe rrome, pentru că părinţii sunt plecaţi în Spania. Este păcat! Cum să îmbunătăţim imaginea României cu aşa ceva? E National Geographic, totuşi! Cum s-a ajuns ca această poză să fie în top 10? Nu ne face bine", a încheiat ministrul.
Citește pe alephnews.ro: Eva Longoria dezvăluie că familia ei nu mai locuiește în Statele Unite după victoria lui Trump. Unde s-a mutat actrița
Citește pe www.zf.ro: Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Citește pe www.zf.ro: Black Friday-ul care sparge toate recordurile. Cum s-a ajuns aici
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Încă o insolvenţă zguduie piaţa: Unul dintre cele mai cunoscute branduri româneşti a cedat şi a intrat în insolvenţă
Dezastru pentru un gigant din tehnologie, care concediază mii de oameni pentru a deveni competitiv într-un domeniu unde o singură companie deţine 80% din piaţa
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Adriana Bahmuțeanu, atac la adresa Mihaelei Botezatu și a lui Honorius: „Am fost sunată de Maximus, care în cele 3 zile nu…”
CANCAN.RO
Ce a pățit un pensionar de 92 de ani, după ce a angajat o menajeră ROMÂNCĂ mult mai tânără
GANDUL.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe