- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cumpărătorii de maşini electrice Renault vor plăti lunar abonamente pentru închirierea bateriei
Clienţii Renault care vor achiziţiona modelele electrice ale mărcii vor plăti lunar abonamente pentru închirierea bateriei, potrivit reprezentanţilor importatorului în România.
Cumpărătorii de maşini electrice Renault vor plăti lunar abonamente pentru închirierea bateriei (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
"Renault separă proprietatea vehiculului de cea asupra bateriei, pentru a garanta o funcţionare optimă a celei din urmă pe durata ciclului de viaţă a vehiculului. Prin acest serviciu, Renault garantează o baterie permanent funcţională pe toată durata contractului de închiriere", au declarat reprezentanţii companiei.
Clienţii pot opta şi pentru achiziţia bateriei, însă preţul acesteia poate ajunge la 10.000 de euro, iar costul întreţinerii acesteia va fi suportat de cumpărător.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Israelul a distrus o facilitate nucleară iraniană. Aceasta era considerată inactivă după închiderea oficială din 2003
-
Olaf Scholz şi Vladimir Putin au vorbit la telefon timp de o oră. Este prima discuţie directă din 2022
-
Macron: Europa se îndreaptă spre un război tarifar cu SUA şi China
-
Industria criptomonedelor este în extaz după victoria lui Donald Trump. Bitcoin, la noi maxime istorice
În Franţa costul unui abonament lunar este de 79 de euro pentru modelul Fluence Z.E., de 72 euro fără TVA pentru Kangoo şi 45 euro cu TVA pentru Twizy. Vehiculele vor fi lansate în România până la sfârşitul anului.
Din infrastructura de alimentare a maşinilor electrice pot face parte staţiile Quickdrop, unde clientul va putea să schimbe acumulatorul descărcat cu un altul încărcat în circa trei minute, bornele de încărcare rapidă, unde posesorul de vehicul electric va putea alimenta acumulatorii în câteva zeci de minute şi sistemele Wall Box, care pot fi instalate şi la domiciliul clientului, caz în care timpii de încărcare cresc cu până la opt ore.
De asemenea, va exista posibilitatea încărcării la o priză domestică, însă specialiştii Renault nu recomandă acestă metodă din cauza unor posibile suprasolicitări a instalaţiei electrice şi a timpilor îndelungaţi de alimentare.
Renault România elaborează, împreună cu companiile de furnizare a energiei, un proiect privind realizarea infrastructurii necesare vehiculelor electrice, acesta urmând să fie propus primăriilor din oraşele cu peste 100.000 de locuitori. Proiectul propune elaborarea unui caiet de sarcini care vizează încurajarea utilizării vehiculului electric în localităţile respective prin punerea la punct a unor infrastructuri specifice.
Ministrul Mediului, Laszlo Borbely, susţine că programul "Rabla" va putea fi accesat şi de cei care doresc să cumpere autovehicule electrice, aceştia primind în locul unei maşini casate şase vouchere, în valoare totală de peste 5.000 de euro. Oficialul a declarat că Ministerul Mediului îi va sprijini pe cei care doresc să achiziţioneze maşini electrice prin acordarea unei facilităţi de până la 25% din preţul maşinii, chiar dacă nu au maşini de casat.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO