Cumpărăturile din catalog, la un click distanţă. Cât lasă româncele pe haine cumpărate din catalog

Cataloagele de haine se luptă în România pentru cotă de piaţă, iar mai recent proprietarii acestora şi-au făcut un aliat din mediul online, astfel că vânzările din catalog au devenit, încetul cu încetul, vânzări prin corespondenţă.

Urmărește
145 afișări
Imaginea articolului Cumpărăturile din catalog, la un click distanţă. Cât lasă româncele pe haine cumpărate din catalog

Cumpărăturile din catalog, la un click distanţă. Cât lasă româncele pe haine cumpărate din catalog (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

"Ritmul alert pe care îl impun deadline-urile tot mai scurte de la serviciu şi lipsa tim­pului liber petrecut alături de familie sunt doar două dintre motivele principale care îi determină pe oameni să apeleze la cumpărăturile online", spune Ioana Cofaru, director de marketing al La Redoute, companie specializată în vânzarea prin catalog. Ultimul cuvânt spus de Ioana Cofaru reprezintă esenţa transformării companiilor care vindeau din cataloage şi care au apelat în ultimii ani la internet pentru a diversifica modalităţile de a ajunge la clienţi.

Citeşte mai multe despre cât lasă româncele pe haine cumpărate din catalog pe www.zf.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici