- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Cumpărăturile pentru produse de uz curent se mută în online: clienţii eMAG au cumpărat cu 22% mai multe produse de folosinţă zilnică, în prima jumătate din an (P)
- •Produsele pentru îngrijirea casei, produse cosmetice, jucării, haine şi încălţăminte, cărţi, cafea şi ceai sunt în topul produselor comandate cel mai frecvent lunar de către clienţii eMAG
- •În medie, un client alocă lunar 259 de lei pentru o comandă online dedicată cumpărăturilor curente
- •63% dintre comenzile de produse de uz curent sunt livrate la easybox
Irina Pencea, General Manager, eMAG România
Adopţia ecommerce pentru produsele de folosinţă zilnică a crescut tot mai mult în rândul clienţilor eMAG care, în prima jumătate a acestui an au comandat, în medie, cu 22% mai multe produse din această categorie. Astfel, ei au cheltuit, în medie, 259 de lei pe lună pentru produse precum cele pentru îngrijirea casei, produse cosmetice, jucării, haine, încălţăminte, cărţi, cafea sau ceai, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.
Când vine vorba despre metoda preferată de livrare, în prima jumătatea a anului, clienţii au optat pentru flexibilitatea şi predictibilitatea oferite de livrarea în proximitate, la easybox. În medie, 63% dintre cumpărăturile obişnuite sunt livrate la unul dintre cele peste 3.800 de lockere easybox din ţară.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu este desemnat Premierul României
-
Ciolacu, după ce a fost desemnat premier: Românii au nevoie de stabilitate
-
S-au votat preşedinţii la Camera Deputaţilor şi la Senat: Ilie Bolojan, la Senat; Ciprian Şerban, la Camera Deputaţilor
-
Crin Antonescu va fi candidatul comun pentru alegerile prezidenţiale. Propunerea va fi aprobată de fiecare partid al alianţei
„Uşurinţa de a găsi un preţ bun prin eticheta Superpreţ sau în campaniile promoţionale, dar şi livrarea gratuită şi ofertele exclusive pentru clienţii Genius au stimulat frecvenţa de cumpărături din categorii de produse pe care le folosesc în mod curent, de la produsele pentru îngrijirea casei, la cele de îngrijire personală, pentru animalele de companie, cafea sau ceai. Oamenii caută o gamă tot mai diversificată de produse, iar online-ul este un mall uriaş care face posibil acest lucru pentru orice buzunar,” a declarat Irina Pencea, General Manager, eMAG România.
În topul categoriilor de produse care au înregistrat creşteri de comenzi cu peste 20% în primele şase luni ale acestui an, comparativ cu anul anterior, se numără produsele de îngrijire a casei şi grădinii, produsele de îngrijire personală, jucăriile, cafeaua şi ceaiul, produsele pentru animale de companie. De asemenea, clienţii au comandat cu 10% mai mult din categorii precum băuturi, haine şi încălţăminte, dar şi cărţi.
Topul categoriilor cu cele mai mari creşteri în primele şase luni din 2023:
• Produse de casă şi curăţenie a casei
• Produse de igienă personală
• Produse de beauty
• Jucării
• Cafea şi ceai
• Pet Shop
• Băuturi
• Încălţăminte
• Cărţi
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.