Prima pagină » Economic » Curieratul, ferit de criză. Cum rezistă industria în recesiune

Curieratul, ferit de criză. Cum rezistă industria în recesiune

Criza nu le-a stricat prea mult planurile curieriştilor. Deşi în 2009, vânzările au scăzut, atât în volum cât şi în valoare, finele anului a dat semne de revenire, iar plusurile au început să apară la ambele capitole. Scăderea nu a venit nicidecum din micşorarea volumelor ci, în special, din pricina diminuării greutăţii coletelor, pe de-o parte, iar de cealaltă parte, din mutarea solicitărilor dinspre livrarea expres (în termen scurt)către cea normală.
Curieratul, ferit de criză. Cum rezistă industria în recesiune
Liliana Micu
02 nov. 2010, 13:43, Economic

„În unele zile, se vedea că sunt mai puţine pachete, dar dacă înainte îmi

Explicaţia directorului de comunicare al UPS pentru scăderea totuşi

modelului lor de business: „Dacă distribui de exemplu DVD-uri sau noi

Aşa se face că şefii marilor companii de curierat se gândesc în continuare

Iar cererea din noile ţări cucerite nu e un criteriu strict la care se

Aşa au ajuns marile businessuri europene şi în România, iar 2008 a fost anul

Citeşte mai multe despre curierat pe www.businessmagazin.ro