Prima pagină » Economic » Renault vrea să majoreze de la 60 la peste 200 numărul centrelor dedicate vânzării Dacia în Franţa

Renault vrea să majoreze de la 60 la peste 200 numărul centrelor dedicate vânzării Dacia în Franţa

Renault intenţionează să majoreze numărul centrelor de vânzare din Franţa dedicate mărcii Dacia, de la 60 la peste 200 până în 2013, potrivit Le Figaro.
Renault vrea să majoreze de la 60 la peste 200 numărul centrelor dedicate vânzării Dacia în Franţa

„În prezent, contăm pe 60 de centre, pe care le denumim Dacia Box. Ambiţia noastră este de a majora numărul acestora la peste 200 până în 2013”, a declarat Thierry Plantegenest, directorul Renault pentru reţeaua din Franţa, într-un interviu acordat revistei online autoactu.com.

„Separarea punctelor de vânzare demonstează că autonomia Dacia creşte”, a afirmat Gaetan Toulemonde, analist la Deutsche Bank.

Vânzările Dacia din Franţa au crescut cu 12% anul trecut, ceea ce a conferit mărcii o cotă de piaţă de aproape 5%.

Pentru Renault, majorarea unităţilor Dacia Box reprezintă o modalitate de a separa mai bine clientela mărcii Renault de cea a Dacia, care oferă performanţe mai mici la preţuri mai reduse cu câteva mii de euro, notează Le Figaro. Pe de altă parte, această masură reflectă forţa pe care a căpătat-o Dacia.