#TrebuieSaRepornimBusinessul  Video Dacă nu poţi ajunge la burgeri, vin ei la tine. Proprietarii rulotelor cu mâncare încasau şi 100.000 de lei pe weekend, dar acum trebuie să se reinventeze

  • Coronavirusul a anulat festivalurile de street food sau pe cele de muzică, iar industria de food trucks a fost puternic afectată
  • Proprietarii de rulote cu mâncare se reinventează şi îţi trimit acasă bugeri pe care să ţii pregăteşti tu acasă
  • În 2019, piaţa de street food a fost estimată la 15 milioane de euro
Urmărește
4342 afișări

Pandemia de coronavirus a anulat festivalurile de muzică sau pe cele de street food. Andrei are o rulotă în care vindea înainte de epidemie frigărui de berbecuţ. Avea programate anul acesta 33 de evenimente, dar nu este sigur la câte va mai putea ajunge. Acum a profitat de această criză şi a lansat proiectul Redescoperim Oaia Românească. Dacă vrei să comanzi, trebuie să ştii că preţul unui astfel de pachet gata de pus la cuptor este de 165 de lei.

„E un produs de calitate e un produs românesc cu care trebuie să ne mândrim şi pe care nu trebuie să îl lăsăm să dispară”, spune Andrei Isac, cofondator Asociaţia Române de Food Trucks.

Şi Alex are un food-truck  iar în această perioadă a trimis clienţilor kituri pentru burgeri de făcut acasă.

„Oricum, în perioada stării de urgenţă lumea oricum stătea în casă şi nu aveau acces la produsele noastre aşa că ne-am gândit să aducem burgerii la ei ştiam că oamenii vor găti acasă şi noi am gătit mult în această perioadă. Pe lângă kit-urile de burgeri am băgat şi kitul se steak, kitul de pui, kit-ul vegetarian şi kit-ul de coaste de porc”, spune Alexandru Manole.

Sectorul de food trucks este unul încă de nişa şi prea puţin reglementat în România, de aceea antreprenorii nu spera să primească prea mult ajutor din partea statului pentru a-şi reveni din criză.

„Văzând că piaţa grea de restaurant din horeca încă nu reuşeşte să îşi impună un punct de vedere în faţa autorităţilor. Ei încă neavând o putere de convingere şi de înţelegere cu autorităţile, pentru noi e imposibil să schimbăm ceva imediat” mai spune Andrei Isa.

Această industrie a evoluat în ultimii ani. În 2019, piaţă de street food a fost evaluată la 15 milioane de euro. În doar 4 ani, numărul de food truck-uri a crescut de la 10, în 2016, la aproape 400 în 2020. Un food truck încasă în medie într-un weekend, la un eveniment mare, până la 100.000 de lei. 

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici