Dacia a demarat pregătirile pentru producţia noilor modele Duster şi Bigster
Provocarea Dacia în 2023 vine dinspre online şi reprezintă accelerarea procesului de digitalizare. Dacia alături de Grupul Renault au fost cei care au implementat pe piaţa locală conceptul de agent, în care maşinile sunt facturate de compania-mamă – în acest caz Renault Commercial Roumanie, iar dealerii au statut de agent de vânzări, astfel încât ei nu investesc în stocuri.
Mai mult, şi investiţiile recente în modernizarea showroomurilor au fost suportate tot de RCR. La nivel de piaţă europeană, sunt tot mai multe mărci care vor să implementeze conceptul de agent, urmând exemplul Tesla, care facturează direct maşinile, neavând importatori sau dealeri.
„Anul acesta Dacia va vinde 9.000 de maşini pe platforma sa online. Când am plecat din ţară în 2013, acest lucru era de neconceput. Anul viitor ne-am propus şi mai mult. Vrem să oferim clienţilor şansa unei experienţe digitale simple“, a spus Mihai Bordeanu, managing director Dacia Brand South Eastern Europe & Country Head România, în cadrul evenimentului Automotive Forum 2023.