Dacia a demarat pregătirile pentru producţia noilor modele Duster şi Bigster

Publicat: 10 11. 2023, 12:25
Actualizat: 10 11. 2023, 12:27

Provocarea Dacia în 2023 vine dinspre online şi reprezintă acce­lera­rea procesului de digita­lizare. Dacia alături de Grupul Renault au fost cei care au implementat pe piaţa locală con­ceptul de agent, în care maşinile sunt facturate de compania-mamă – în acest caz Renault Commercial Roumanie, iar dealerii au statut de agent de vânzări, astfel încât ei nu inves­tesc în stocuri.

Mai mult, şi inves­tiţiile recente în modernizarea show­roomurilor au fost suportate tot de RCR. La nivel de piaţă europeană, sunt tot mai multe mărci care vor să im­ple­menteze conceptul de agent, urmând exemplul Tesla, care factu­rează direct maşinile, neavând importatori sau dealeri.

„Anul acesta Dacia va vinde 9.000 de maşini pe platforma sa online. Când am plecat din ţară în 2013, acest lucru era de neconceput. Anul viitor ne-am propus şi mai mult. Vrem să oferim clienţilor şansa unei experienţe digitale simple“, a spus Mihai Bordeanu, managing director Dacia Brand South Eastern Europe & Country Head România, în cadrul evenimen­tului Automotive Forum 2023.