- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Dacia a depăşit Renault, Citroen, Ford şi Opel într-un studiu privind satisfacţia clienţilor germani
Dacia s-a clasat pe poziţia a 13-a într-un studiu privind satisfacţia clienţilor germani, realizat de firma de cercetare JD Power, depăşind mărci precum Renault, Citroen, Ford şi Opel.
Dacia a depăşit Renault, Citroen, Ford şi Opel într-un studiu privind satisfacţia clienţilor germani (Imagine: Mediafax Foto)
Studiul a fost efectuat pe internet şi a inclus părerile a 16.200 de persoane care deţin un automobil al mărcii respective de cel puţin doi ani. Cercetarea a cuprins 27 de mărci, prin 113 modele.
Topul satisfacţiei este condus de Daihatsu (843 de puncte din 1.000), Alfa Romeo (835 puncte) şi Mercedes-Benz (835). Pe poziţia a patra s-a situat BMW (834 puncte), iar top cinci a fost încheiat de Audi.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Mărcile Toyota, Mazda, Mini, Skoda şi Honda completează primele zece locuri ale clasamentului.
Poziţiile 11 şi 12, în faţa Dacia, sunt ocupate de Volvo, respectiv Mitsubishi.
Cu 810 puncte din 1.000, cu patru puncte mai puţin decât media generală, Dacia s-a clasat pe poziţia a 13-a, la egalitate cu Volkswagen., dar devansând mărci precum Suzuki, Nissan, Seat, Renault, Citroen, Hyundai, Ford, Kia şi Opel.
Constructorii Peugeot, Fiat, Chevrolet şi smart s-au clasat pe ultimele patru locuri ale topului.
Daihatsu, clasat pe primul loc pentru prima dată de la începerea studiului, în 2002, a punctat mai ales datorită costurilor de întreţinere reduse.
Studiul JD Power notează că există o legătură foarte strânsă între gradul de satisfacţie al clienţilor şi loialitatea faţă de o anumită marcă, deoarece 74% dintre cei intervievaţi au spus că "iau cu siguranţă în calcul" achiziţionarea unui automobil de la acelaşi producător.
Cele 16.200 de persoane au ţinut cont de 67 de criterii, grupate în patru grupe: atracţia pe care o generează maşina (32%) - care include performanţele, design-ul şi confortul -, calitatea şi fiabilitatea (26%), costurile de întreţinere (22%) - grupa care include consumul de carburant, asigurarea şi costurile de service-ul -, iar ultima grupă a fost satisfacţia referitoare la serviciile prestate de dealer (20%).
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 10:58
Banca Naţională a României lansează monede comemorative dedicate Bisericii Stavropoleos
-
astăzi, 10:47
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE / Biden, presat de Europa pentru a spori sprijinul pentru Ucraina înainte de încheierea mandatului