- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Dacia Duster a obţinut trei stele din cinci posibile la testele de siguranţă de la Euro NCAP
Dacia Duster a obţinut trei stele din cinci posibile la testele efectuate de Euro NCAP, cu un scor de 74% pentru protejarea pasagerilor adulţi şi de 28% pentru siguranţa pietonilor.
Dacia Duster a obţinut trei stele din cinci posibile la testele de siguranţă de la Euro NCAP (Imagine: Raul Stef/Mediafax Foto)
Dacia Duster a primit un scor de 78% pentru protecţia oferită pasagerilor copii şi de 29% pentru dotările care îmbunătăţesc siguranţa.
"Duster nu a reuşit să impresioneze Euro NCAP. Performanţele maşinii în materie de siguranţă sunt mult sub cele demonstrate de alte automobile noi prezente pe piaţa europeană. Este dezamăgitor că Renault nu acordă siguranţei maşinilor Dacia aceeaşi prioritate pe care o acordă automobilelor produse sub marca proprie", menţionează Euro NCAP într-un comunicat.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Marcel Ciolacu este desemnat Premierul României
-
Ciolacu, după ce a fost desemnat premier: Românii au nevoie de stabilitate
-
S-au votat preşedinţii la Camera Deputaţilor şi la Senat: Ilie Bolojan, la Senat; Ciprian Şerban, la Camera Deputaţilor
-
Crin Antonescu va fi candidatul comun pentru alegerile prezidenţiale. Propunerea va fi aprobată de fiecare partid al alianţei
Spre comparaţie, Mitsubishi ASX şi Nissan Juke au primit punctaje generale maxime.
În testele efectuate de Euro NCAP cu Duster, spaţiul destinat pasagerilor s-a comporat bine în cazul impactului frontal. Uşa de la portbagaj s-a deschis, însă, situaţie considerată un minus pentru siguranţă. Protecţia zonei pieptului a fost calificată ca fiind medie atât pentru pasagerii adulţi din faţă, cât şi pentru cei din spate. Măsurătorile efectuate la nivelul genunchilor şi femurului nu au indicat probleme. Pe partea şoferului, însă, structurile care intră în componenţa bordului au fost evaluate ca riscante.
În testele pentru siguranţa pietonilor, nici bara de protecţie şi nici partea din faţă a capotei nu au fost punctate, ceea ce înseamnă o protecţie slabă. Capota asigură, însă, o protecţie bună în majoritatea zonelor care prezintă cele mai mari şanse de a lovi capul unui copil. Riscurile sunt mari, însă, în zonele care pot lovi capul unui adult.
Modelul testat a fost Dacia Duster 1.5 DCi Laureate.
Euro NCAP este o organizaţie sprijinită de şapte guverne europene şi de mai asociaţii ale producătorilor auto şi şoferilor din toate ţările Europei.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.