Dacia Duster în SUA? Mai degrabă în China

Adevărata miză a Duster nu este România, ci Europa de Vest şi în general clienţii cu venituri mai mari, cei care până acum nu erau interesaţi de o marcă precum Dacia şi o maşină precum Logan sau Sandero. Şi, de ce nu, o altă miză importantă ar putea fi America, scrie BUSINESS Magazin.

Urmărește
124 afișări
Imaginea articolului Dacia Duster în SUA? Mai degrabă în China

Dacia Duster în SUA? Mai degrabă în China

Cum ar fi ca la 15 ani după ce a ieşit oficial din SUA, Renault să se întoarcă. Nu de alta, dar o maşină ieftină este exact ceea ce ar avea nevoie un potenţial client american care nu a mai vazut o mărire de salariu de vreo doi-trei ani. Va închipuiţi cum ar fi ca primul Renault care se va vinde în SUA să fie, de fapt, o Dacie?

Patrick Pelata, numarul doi în cadrul grupului Renault, după Carlos Ghosn, zâmbeşte la o astfel de întrebare. "Da, ar fi fost o situatie ideală să intrăm cu Duster. Dar ar fi trebuit să investim mulţi bani pentru asta, iar acum trebuie să fim atenţi în ce băgăm banii. Poate mergem mai degrabă în China."

Citeşte mai multe pe www.businessmagazin.ro

  

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici