Dacia înregistrează cea mai mare creştere a vânzărilor în Franţa, cu Sandero pe 5 în topul modelelor

Dacia a înregistrat în primele două luni cea mai puternică creştere a înmatriculărilor de autoturisme noi în rândul mărcilor de volum din Franţa, cu un avans de 13,9%, la 18.044 unităţi, într-o piaţă în scădere uşoară, în timp ce Sandero se situează pe cinci în topul celor mai bine vândute modele.

Urmărește
170 afișări
Imaginea articolului Dacia înregistrează cea mai mare creştere a vânzărilor în Franţa, cu Sandero pe 5 în topul modelelor

Dacia înregistrează cea mai mare creştere a vânzărilor în Franţa, cu Sandero pe 5 în topul modelelor (Imagine: Octav Ganea / Mediafax Foto)

Piaţa franceză a scăzut cu 0,5% în primele două luni, la 266.754 unităţi, potrivit datelor prezentate luni de Asociaţia Constructorilor Francezi de Automobile.

Cota de piaţă a mărcii Dacia a crescut de la 5,91% în ianuarie-februarie anul trecut la 6,76% în acest an.

Creşteri procentuale mai mari decât Dacia au înregistrat Lancia - în urcare cu 54,3%, la 841 de unităţi, Lexus - cu o creştere de 34%, la 524 autoturisme şi Rolls Royce - cu un avans de 33% la 4 maşini.

Grupul francez Renault, proprietarul Dacia, a înregistrat un avans al înmatriculărilor de 6,6%, la 69.867 maşini. Marca Renault a urcat cu 4,3%, la 51.823 unităţi. Cota de piaţă a grupului, pe locul al doilea în Franţa după vânzări, a urcat de la 24,44% anul trecut la 26,19%.

Înmatriculările liderului pieţei, grupul PSA Peugeot Citroen, au urcat cu 5%, la 82.845 unităţi. Peugeot are o cotă de piaţă de 31,1%.

Sandero se situează pe locul cinci în topul celor mai bine vândute modele în primele două luni, cu 8.946 de autoturisme şi o cotă de piaţă de 3,4%. Lider este Renault Clio IV, cu vânzări de 14.411 unităţi şi cotă de piaţă 5,4%.

În ianuarie, Sandero a ocupat locul al patrulea în topul modelelor după vânzări, cu 4.868 maşini şi cotă de piaţă de 3,9%.

Dacia este prezentă în top 100 şi cu Duster - locul 13 cu vânzări de 6.019 unităţi şi cotă de piaţă de 2,3%, Logan MCV II - locul 51 cu vânzări de 1.241 unităţi şi cotă de piaţă de 0,5%, precum şi Lodgy - locul 60 cu 1.059 de unităţi şi cotă de piaţă de 0,4%.

În luna februarie, Dacia a înregistrat cea mai puternică creştere a înmatriculărilor de autoturisme noi din Franţa, în rândul mărcilor de volum, cu 10,1%, la 9.063 unităţi, în timp ce piaţa franceză a trecut din nou pe scădere, după o revenire uşoară în luna ianuarie.

Doar Lexus, cu o creştere de 13,1% a depăşit Dacia, însă marca de lux a grupului auto Toyota a vândut în februarie în Franţa doar 198 de maşini.

Piaţa franceză a scăzut cu 1,4%, la 141.300 de autoturisme, după ce în prima lună a anului a înregistrat un avans de 0,5%.

Cota de piaţă a Dacia a crescut de la 5,75% în februarie anul trecut la 6,41%.

PSA Peugeot Citroen a consemnat un avans de 4,2%, la 42.735 unităţi.

Grupul Renault, care deţine Dacia, a crescut cu 1,7%, la 35.720 de maşini. Înmatriculările mărcii Renault au scăzut cu 0,9%, la 26.657 unităţi, după ce în ianuarie au avansat cu 10,5%.

Pe piaţa autovehiculelor comerciale uşoare, înmatriculările Dacia au scăzut cu 3,3%, la 557 în primele două luni, în timp ce în februarie au înregistrat un declin de 10,7%, la 234 unităţi.

Franţa este cea mai mare piaţă a Dacia, cu cu aproape 94.000 de maşini vândute anul trecut.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici