Dacia nu mai ieftineşte maşinile

Dacia menţine preţurile vehiculelor, însă va prezenta o ofertă comercială proprie doar în favoarea clienţilor care vor cumpăra modele ale mărcii prin programul de înnoire a parcului auto, denumit şi "Rabla", de îndată ce acesta va fi lansat, potrivit companiei.

Urmărește
44 afișări
Imaginea articolului Dacia nu mai ieftineşte maşinile

Dacia nu mai ieftineşte maşinile

"Dacia păstrează neschimbate preţurile vehiculelor sale, care sunt în continuare cele mai accesibile de pe piaţa românească. Preţul celui mai accesibil Logan, de 6.400 euro, a rămas neschimbat din septembrie 2006. Dacia s-a angajat din 14 ianuarie să prezinte o ofertă comercială proprie, doar în favoarea clienţilor care vor beneficia de programul Remat 2009, de îndată ce acesta va fi lansat", se arată într-un comunicat al producătorului remis, joi, agenţiei MEDIAFAX.

Precizarea constructorului auto vine după ce miercuri vicepreşedintele Automobile Dacia, Constantin Stroe, a declarat că producătorul ia în calcul reducerea preţului maşinilor, din marja de profit, ca o măsură care să vină în sprijinul clientului, alături de banii primiţi de acesta prin programul Rabla, ieftinirea modelelor nefiind o măsură viabilă în sine.

Stroe a dat exemplul unui model Logan de 10.000 de euro, maşină pentru care reducerea cumulată oferită de Dacia, alături de prima de casare acordată de stat (stabilită la 4.000 de lei în acest an, aproximativ 1.000 de euro - n.r.), să se traducă într-un avantaj pentru client cuprins între 1.700 şi 2.000 de euro.

Plecând de la această declaraţie, o parte a presei româneşti a anunţat că Dacia ar putea ieftini maşinile cu până la 2.000 de euro.

Compania Dacia arată, în comunicat, că a fost preocupată în permanenţă de reducerea cheltuielilor de întreţinere ale clienţilor săi. Astfel, intervalul dintre revizii a fost extins de la 15.000 de kilometri (km) la 20.000 km pentru maşinile pe benzină şi de la 10.000 km la 15.000 km pentru motorizările diesel, perioada de garanţie fiind dublată de la 18 la 36 de luni.

"Eforturile Dacia s-au îndreptat şi spre siguranţa pasagerilor. Sistemele ABS şi AFU – asistenţă la frânarea de urgenţă – au devenit echipamente de serie pe toate versiunile. (...) Gama Dacia este cea mai tânără de pe piaţă, vârsta medie a modelelor sale fiind de cinci luni", argumentează constructorul auto decizia de menţinere a preţurilor nemodificate.

Un alt argument este acela că Dacia a adus numeroase îmbunătăţiri designului produselor sale, modelele Logan berlină şi Logan MCV suferind restilizări majore în urmă cu câteva luni.

"Niciunul din elementele de mai sus nu s-a repercutat în preţ", precizează Dacia.

Dacia se confruntă în prezent cu o scădere fără precedent a comenzilor pe piaţa românească, dat fiind fenomenul de aşteptare al consumatorilor, provocat de incertitudinile legate de taxa pe poluare auto, de importurile masive de maşini rulate, de scumpirea creditelor şi de accesul mai dificil la finanţare, precum şi de recesiunea pieţelor auto în general.

Comenzile pentru automobilele Dacia au scăzut în luna ianuarie a acestui an de patru ori faţă de aceeaşi lună a anului trecut, de la 200 la 50 de unităţi pe zi, potrivit estimărilor producătorului auto.

Citeşte şi

Dacia ar putea ieftini maşinile

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici