Aproape jumătate dintre cei 300 de dealeri Renault vor comercializa modelul Dacia, companie care revine astfel pe piaţa din Marea Britanie.
Sandero a fost prezentat la începutul lunii martie la Salonul Auto de la Geneva, iar în luna iunie va fi lansat în România şi alte state europene, precum Bulgaria şi Turcia, iar ulterior, progresiv până la sfârşitul anului, pe 40 de pieţe.
În România, preţul modelului nu va depăşi, potrivit reprezentanţilor Dacia, 9.500 de euro (7.500 de lire sterline sau 14.860 de dolari la cursul BNR din 3 aprilie n.r.).
Dacia Sandero va fi disponibilă în patru variante de motorizare, respectiv două pe benzină şi două diesel.
Unul dintre motoarele pe benzină va avea 1,4 litri şi 75 CP, iar celălalt va avea 1,6 litri şi 90 CP.
Motorul diesel, de 1,5 litri, va fi disponibil în două variante de putere, 70 CP şi 85 CP.
Dacia Sandero are o lungime de 4,02 metri, o lăţime de 1,75 metri şi un ampatament (distanţa dintre punţile roţilor din spate faţă de cele din partea frontală) de 2,59 metri. Înălţimea până la plafon în zona banchetei spate este de 878 milimetri.
Investiţia totală pentru dezvoltarea şi fabricarea modelului Dacia Sandero în Europa se ridica la 147 de milioane de euro, dintre care 65 de milioane de euro au fost alocate pentru dezvoltare, iar alte 82 de milioane de euro au reprezentat investiţii specifice la uzina de la Mioveni. Cea mai mare parte a investiţiilor au fost realizate în comun pentru Dacia Sandero şi pentru trecerea uzinei la o cadenţă de producţie de peste 60 de vehicule pe oră, pentru care a fost nevoie de alte 100 de milioane de euro.
Platforma industrială de la Mioveni este cea de-a doua din cadrul grupului Renault în care este produs modelul Sandero, dupa uzina din Curitiba (Brazilia), care fabrică Sandero sub marca Renault, pentru pieţele din Brazilia şi Argentina.