- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Dacia va produce în continuare maşini cu normă de poluare Euro 4, dar nu pentru România
Automobile Dacia va produce în continuare vehicule echipate cu motorizări Euro 4, însă acestea vor fi destinate ţărilor unde nu se cer taxe în funcţie de poluare, a declarat pentru MEDIAFAX, Jerome Olive directorul general al companiei.
Dacia va produce în continuare maşini cu normă de poluare Euro 4, dar nu pentru România (Imagine: Daniel Mihailescu/Mediafax Foto)
"În prezent, suntem în fază intermediară de trecere la producţia de maşini cu normă de poluare Euro 5 pentru România. Începând de anul viitor, vom produce pentru piaţa internă doar vehicule cu motorizări Euro 5, cu excepţia celor comandate deja cu configuraţia Euro 4. De asemenea, vom fabrica în continuare maşini cu motorizări Euro 4 pentru pieţele unde nu se impun rigorile unei taxe de poluare în care să se încadreze acest nivel", precizat şeful Automobile Dacia.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Israelul a distrus o facilitate nucleară iraniană. Aceasta era considerată inactivă după închiderea oficială din 2003
-
Olaf Scholz şi Vladimir Putin au vorbit la telefon timp de o oră. Este prima discuţie directă din 2022
-
Macron: Europa se îndreaptă spre un război tarifar cu SUA şi China
-
Industria criptomonedelor este în extaz după victoria lui Donald Trump. Bitcoin, la noi maxime istorice
Printre ţările în care Dacia exportă şi unde proprietarii de maşini cu motorizări Euro 4 nu plătesc taxe se numără Ageria, Ucraina, Tunisia.
Olive adăugat că Dacia este marca europeană cu cea mai ridicată rată de creştere de pe continent.
"Suntem fericiţi că în momente în care piaţa auto europeană merge prost, Dacia reuşeşte să crescă pe pieţe cu tradiţie, cum este cazul Germaniei", a spus miercuri şeful Automobile Dacia, în cadrul evenimentului Meet the CEO, organizat de revista Business Magazin.
Referitor la evoluţia pieţei auto locale, Olive apreciat că pentru revenirea vânzărilor este necesară o politică mai viabilă de implementare şi corelare a programului de taxare a noxelor şi a celui de înnoire al parcului auto.
"În prezent, mai mult de jumătate din cele cinci milioane de maşni care formează parcul auto din România sunt mai vechi de 10 - 15 ani. Trebuie pus la punct un sistem mai solid de corelare a programului de taxare a poluării şi a celui de casare", a menţionat Olive, care cpnduce şi opeeraţiunile Renault în România.
El a spus că principala problemă cu care constructorul se confruntă în România este legată de infrastructura deficitară.
"Zilnic, avem de satisfăcut comenzile a 1.400 de clienţi. Cel mai mult transporăm pe cale rutieră, unde întâmpinăm probleme. De exemplu, costul cu transpotul până la Paris a unei singure maşini este de mai multe sute de euro. Dacă am putea să transportăm pe o infrastructură îmbunătăţită, s-ar rezolva o mare parte din problemele legate de stocuri", a explicat Olive.
El a mai spus că grupul francez pregăteşte angajaţi români pentru funcţii de conducere şi că speră ca la predarea mandatului, poziţia sa sa fie preluată de un român.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO