Dacia vinde şi în pandemie, dar cu un volum cu 30% mai mic. Ungaria intră, în premieră, în top 10 cele mai mari pieţe ale companiei

  • Vânzările mărcii Dacia la nivel mondial au pierdut aproape 30% din volum în 2020 din cauza pandemiei, cu un total de 520.765 de unităţi livrate, potrivit datelor companiei, citate de ZF.
  • Dacia a vândut maşini de 7,8 miliarde euro la nivel mondial.
Urmărește
729 afișări
Imaginea articolului Dacia vinde şi în pandemie, dar cu un volum cu 30% mai mic. Ungaria intră, în premieră, în top 10 cele mai mari pieţe ale companiei

Mai mult, la nivel european scăderea mărcii este de 32% la circa 385.000 de unităţi. La nivel de grup, Dacia a înregistrat cel mai mare declin, cu excepţia mărcii Alpine. Declinul vine în contextul în care motorizarea pe GPL a întârziat la început de an, iar vânzările înregistrau o scădere încă din primele două luni.

La nivel mondial Franţa rămâne cea mai mare piaţă pentru Dacia, cu aproape 100.000 de unităţi, dar în scădere cu 30%, urmată de Italia cu 57.000, în scădere cu 36%, urmată de Germania cu 52.300 de unităţi, în scădere tot cu 37%. România rămâne pe locul cinci în clasamentul celor mai mari pieţe pentru Dacia, iar în top zece a intrat în premieră Ungaria, cu peste 11.000 de unităţi.

CITEŞTE AICI: Dacia rămâne în top: Logan, Duster şi Sandero, cele mai vândute maşini în România

Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!

Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici