Danone reduce cantităţile şi preţurile produselor

Danone, cel mai mare producător de iaurturi din lume, a redus cantităţile şi preţurile produselor lactate, pentru a creşte cota de piaţă a grupului francez în Statele Unite şi Europa de Est, transmite Bloomberg.

Urmărește
94 afișări
Imaginea articolului Danone reduce cantităţile şi preţurile produselor

Danone reduce cantităţile şi preţurile produselor (Imagine:Mediafax Foto/AFP)

Grupul a accelerat şi campaniile publicitare pentru o serie de produse, a declarat, pentru Bloomberg, purtătorul de cuvânt al Danone, Laurence Foucher.

Danone a început să scadă preţurile în Statele Unite, Polonia şi Ungaria la sfârşitul anului trecut, pentru a nu-şi pierde clienţii în favoarea unor produse mai ieftine, a spus Foucher, fără a oferi date clare privind reducerile.

Cota de piaţă a Danone în SUA a crescut cu 4 puncte procentuale, la 63%, pe timpul verii, potrivit analistului Pablo Zuanic, de la JPMorgan Chase.

Profitul operaţional al grupului Danone a crescut în primul semestru cu 26%, la 1,41 miliarde de euro, de la 1,12 miliarde de euro în prima jumătate a anului trecut, ca urmare a rezultatelor bune înregistrate de diviziile de lactate proaspete şi alimente pentru copii, potrivit raportului financiar al grupului.

Vânzările Danone au scăzut cu 2,2% în primul semestru, la 7,52 miliarde de euro, de la 7,7 miliarde de euro în perioada similară din 2008.

Danone este prezent şi în România, din 1996, prin subsidiara Danone România, care deţine o fabrică de produse lactate la Bucureşti.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici