- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
Danone România a lansat un nectar de fructe cu antioxidanţi
Danone România, parte a grupului francez Danone, a intrat pe piaţa băuturilor răcoritoare necarbonatate proaspete, prin lansarea unui nectar de fructe cu antioxidanţi, produs dezvoltat în România, care ar putea fi destinat şi pieţelor externe.
Jacques Ponty, directorul general al companiei Danone (Imagine: Mediafax Foto)
"Este un produs la care lucrăm de doi ani şi jumătate, iar brandul a fost dezvoltat integral în România şi există doar aici. Dacă toate lucrurile vor merge bine (...), el va fi preluat de ţările învecinate şi chiar la nivel european", a declarat Anca Stroe, senior brand manager Danone România.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Liderul nord-coreean Kim Jong Un ordonă producerea în masă a dronelor explozive
-
Războiul din Ucraina, ziua 996. Zelenski: Zece puncte ale planului intern de rezilienţă vor fi prezentate săptămâna viitoare / Noi sancţiuni împotriva Rusiei din partea UE
-
Guvernatorul Băncii Angliei îndeamnă la reconstruirea relaţiilor cu UE: Brexitul a subminat economia
Compania nu a dezvăluit valoarea investiţiei necesare pentru dezvoltarea, producţia şi promovarea produsului şi nici capacitatea de producţie actuală.
Totodată, Danone a arătat că nu ţinteşte o anumită cotă de piaţă, întrucât segmentul băuturilor răcoritoare cu beneficii pentru sănătate este nou în România.
"Nu ţintim o anumită cotă de piaţă, pentru că nu ştim exact dimensiunea acestei pieţe şi cum se va dezvolta ea. O putem privi în comparaţie cu piaţa laptelui proaspăt, ca şi alternativă de consum la micul dejun", au afirmat reprezentanţii Danone.
Directorul general al Danone România, Jaques Ponty, a arătat că şi piaţa sucurilor de fructe în general este de dimensiuni reduse în România.
"Aveţi impresia că este o piaţă mare pentru că sunt multe magazine, cu multe produse, dar dacă ne uităm la consumul pe cap de locuitor, acesta este scăzut în România la majoritatea categoriilor de produse alimentare. Ne aflăm pe o piaţă în dezvoltare", a spus Ponty.
Danone a mai lansat, miercuri, un nou produs din gama Activia, care va contribui la o creştere cu 20-25% a vânzărilor acestui brand.
Danone comercializează în România în special produse realizate la fabrica din Bucureşti, dar face şi importuri, nivelul acestora fluctuând în funcţie de lansările de noi produse la nivelul grupului, dar se menţine totuşi redus.
De asemenea, de la fabrica din Bucureşti sunt realizate exporturi care reprezintă circa 5% din activitatea firmei.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO