De ce a cumpărat Firea autobuze de la turci, în loc să le ia de la fabricile din România | FOTO
Primăria Bucureşti a încheiat un contract pentru 400 de autobuze pentru transportul în comun (RATB), cu firma turcească Otokar. Apoi au apărut întrebările.
De ce a cumpărat Firea autobuze de la turci, în loc să le ia de la fabricile din România
Nu au fost scumpe? De ce Otokar şi nu o firmă cu renume? De ce nu s-au luat de la Roman Braşov? Valoarea contractului e de 100 mil. de euro, plus TVA. Valoarea medie a unui autobuz este de 250.000 de euro şi în contract sunt autobuze de 12 metri (clasice) şi de 18 metri (cu burduf).
Am stat de vorbă cu Tiberiu Klein, director de produs la Roman Braşov, ca să aflăm nişte lucruri din experienţa lui. Între 2005 şi 2009, Roman a produs autobuzul Crosstown.
ULTIMELE ȘTIRI
-
EXCLUSIV: Politicile economice ale lui Trump şi consecinţele lor economice. Implicaţii pentru România
-
ZF: Un buget făcut pornind de la cheltuieli: Guvernul presupune că va majora veniturile cu 16%, foarte puţin probabil, ca să se încadreze în deficitul de 7%
-
FCSB vs Manchester United. Fanii englezi fac spectacol în Centrul Vechi. Angajaţii localurilor surprinşi de modul în care englezii golesc halbă după halbă
Fabrica a vândut în România între 30 şi 40 de bucăţi, cu preţuri între 125 şi 145.000 de euro. Toate aveau aer condiţionat, opţiune care pe autobuzele Citaro din Bucureşti nu era, deşi acestea din urmă au fost mai scumpe cu 40-50.000 de euro, bucata.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO