De ce au ajuns maşinile de lux să se devalorizeze cu o treime pe an

Automobilele de lux, care noi au preţuri de pornire de peste 100.000 de euro au ajuns să se tranzacţioneze pe piaţa second-hand chiar şi şi la o treime din preţ după trei ani.

Urmărește
18 afișări
Imaginea articolului De ce au ajuns maşinile de lux să se devalorizeze cu o treime pe an

De ce au ajuns maşinile de lux să se devalorizeze cu o treime pe an (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Spre exemplu, pe piaţa second-hand se poate achiziţiona un Audi S8, vârful de gamă al limuzinei de lux A8, cu mai puţin de 40.000 de euro în condiţiile în care maşina are mai puţin de trei ani vechime şi 70.000 de kilometri parcurşi. Nouă, acest model avea în 2007 un preţ de peste 150.000 de euro, în condiţiile în care maşina dispune de un motor V10 de 5,2 litri şi 450 CP. Pe de altă parte, pentru un astfel de automobil impozitul anual depăşeşte nivelul de 7.500 de lei.
Acelaşi model, Audi S8 dar fabricat în 2008 şi cu 80.000 km parcurşi, se vinde la mâna a doua cu 51.000 de euro, adică cu aproape 30% din preţul iniţial.

Citeşte mai multe despre devalorizarea maşinilor de lux pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici