De ce îşi pun hipermarketurile mărcile proprii şi pe haine?

"Brandurile mari de haine nu vor să se listeze în hipermarketuri, au propriile reţele de retail de fashion. La noi merg foarte bine vânzările de haine marcă proprie pentru femei, bărbaţi şi copii", spune directorul unui hipermarket, citat de Ziarul Financiar.

Urmărește
47 afișări
Imaginea articolului De ce îşi pun hipermarketurile mărcile proprii şi pe haine?

De ce îşi pun hipermarketurile mărcile proprii şi pe haine? (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

Într-un hipermarket, mărcile proprii de îmbrăcăminte sunt produse nesofisticate, precum lenjerie, articole sportive, pijamale sau cămăşi, şi sunt situate, în general, pe primul nivel de preţ. Aceasta ar putea fi una dintre explicaţiile faptului că mărcile proprii prind la cumpărători.

"Nimeni nu cumpară un frigider sau un LCD marca proprie a unui hipermarket, dar pe haine vânzările brandurilor noastre merg bine, pentru că au un raport calitate-preţ bun", mai afirmă directorul de hipermarket.

Citeşte mai multe pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici