De ce îşi pun hipermarketurile mărcile proprii şi pe haine?
"Brandurile mari de haine nu vor să se listeze în hipermarketuri, au propriile reţele de retail de fashion. La noi merg foarte bine vânzările de haine marcă proprie pentru femei, bărbaţi şi copii", spune directorul unui hipermarket, citat de Ziarul Financiar.
De ce îşi pun hipermarketurile mărcile proprii şi pe haine? (Imagine: Mediafax Foto/AFP)
Într-un hipermarket, mărcile proprii de îmbrăcăminte sunt produse nesofisticate, precum lenjerie, articole sportive, pijamale sau cămăşi, şi sunt situate, în general, pe primul nivel de preţ. Aceasta ar putea fi una dintre explicaţiile faptului că mărcile proprii prind la cumpărători.
"Nimeni nu cumpară un frigider sau un LCD marca proprie a unui hipermarket, dar pe haine vânzările brandurilor noastre merg bine, pentru că au un raport calitate-preţ bun", mai afirmă directorul de hipermarket.
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
PROSPORT.RO
CANCAN.RO
GANDUL.RO
ŞTIRILE ZILEI
-
astăzi, 13:32
-
astăzi, 13:00
LIVE TEXT Războiul din Ucraina, ziua 1073. Rubio: E nerealist să spunem că Ucraina putea învinge complet Rusia şi recuceri Crimeea / Serviciile digitale ale Gazprom, perturbate de serviciile de informaţii militare ucrainene / Transporturile de petrol suspendate în portul rusesc Ust-Luga după un atac cu drone