- Home
- Economic
- (28.10.2024, 08:26)
- Daniel Contescu
- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
De ce maşinile electrice costă mai mult decât cele termice. Se pun la cale amenzi
Un sistem BEV costă producătorii de maşini în medie cu 6.400 USD mai mult decât echivalentul cu un motor cu ardere internă, arată un studiul realizat de experţii americani de la SAE.
Urmărește
4596 afișări
De ce mşini electrice costă mai mult decât cele termice
Una dintre dificultăţile majore pe care industria auto le are de depăşit este realizarea parităţii costurilor între modelele electrice şi modelele tradiţionale cu sistem de propulsie termică.
Acest lucru a fost reiterat la Conferinţa Internaţională de Propulsie din America de Nord de către Society of Automotive Engineers (SAE), care din 1905 reprezintă lumea designului şi tehnologiei auto la nivel internaţional.
Studiul prezentat evidenţiază că sistemele de propulsie BEV au un cost pentru producătorii auto tradiţionali care este în medie în jur de 13.500 de dolari (12.430 de euro), în timp ce cele bazate pe motoare tradiţionale cu ardere internă (ICE) sunt în medie în jur de 7.100 de dolari (654 de euro).
ULTIMELE ȘTIRI
-
Centrul Global de Angajament (GEC) din cadrul Departamentului de Stat al SUA, acuzat de republicani că-i cenzurează pe americani, se închide după ce a rămas fără finanțare. Elon Musk l-a catalogat ca fiind „cel mai mare infractor din SUA”
-
ISU Tulcea, despre incidentul aviatic: nu au fost înregistrate apeluri la 112
-
MApN: în judeţul Tulcea a fost detectată o ţintă aeriană de mici dimensiuni
-
Azerbaidjanul „se aşteaptă ca partea rusă să recunoască” doborârea avionului de pasageri
În plus, s-a constatat că producătorii auto tradiţionali sunt încetiniţi în comparaţie cu industria chineză de prea multe procese îndelungate de achiziţie de piese.
În timp ce la un producător tradiţional (OEM) poate dura până la patru luni pentru a evalua componenta şi furnizorul acesteia, producătorii de automobile chinezi trec de această etapă în doar o săptămână.
Societatea Inginerilor Auto avertizează că producătorii auto tradiţionali riscă să piardă 10 puncte procentuale din EBIT (câştiguri înainte de dobânzi şi de impozite) până în 2030, ştergându-şi, astfel, toate profiturile.
Acest lucru se va întâmpla dacă nu se iau imediat măsuri drastice pentru a reduce costurile şi timpul.
Americanii plănuiesc să taie amenzi pentru cei care poluează
Pe lângă problema costurilor industriale care, prin urmare, în SUA sunt mult mai mari pentru BEV, conferinţa SAE a subliniat nivelul critic al infrastructurilor de încărcare.
Chiar dacă ţara continuă să deschidă 1.000 de noi staţii de încărcare publice pe săptămână, Society of Automotive Engineers recomandă producătorilor de automobile să facă mai mult pentru a accelera procedurile de autorizare a punctelor de încărcare.
Fotografiind situaţia, experţii SAE au raportat că costul bateriilor plătit de fabricile de maşini chineze este cu 30% mai mic decât cel al majorităţii altor companii globale (cu o singură excepţie, Tesla).
Pentru a accelera tranziţia, spune SAE, Statele Unite vor adopta probabil o amendă pentru emisiile de CO2, aşa cum este cazul în Uniunea Europeană, ceea ce va face mai scump deţinerea unui model cu motor cu combustie (ICE). Devenind mai scumpe, acest gen de automobile ar putea dispărea mai repede.
Potrivit experţilor SAE însă, predicţia este că motoarele termice vor continua să existe pentru o lungă perioadă de timp, în unele ţări în curs de dezvoltare probabil pentru restul secolului XXI.
Citește pe alephnews.ro: Adrian Sârbu: Ce se va alege de copilul tău – suprema ta investiție – după 12 ani de școală la stat în „România Educată” a lui Iohannis? Nu știi și te enervezi. Sau știi și te enervezi
Citește pe www.zf.ro: S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Citește pe www.zf.ro: Cum poate România să ajungă o forţă în regiune şi să lase în urmă toţi vecinii
Pentru cele mai importante ştiri ale zilei, transmise în timp real şi prezentate echidistant, daţi LIKE paginii noastre de Facebook!
Urmărește Mediafax pe Instagram ca să vezi imagini spectaculoase și povești din toată lumea!
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
Israelul a efectuat atacuri aeriene asupra aeroportului internațional din Yemen. A fost vizată infrastructura militară a rebelilor Houthi
S-a terminat cu sunatul după doctori, vânatul de programări şi aşteptatul. 2025 va fi anul revoluţiei tehnologice şi în sănătate. Ce vor putea face pacienţii în viitorul apropiat. VIDEO
Măsurile disperate pe care le iau chinezii ca să încurajeze natalitatea. Îi învaţă pe tineri chiar şi cum să meargă la întâlniri şi să se îndrăgostească
Oficial Direcţia Informaţii Militare: este un grad de probabilitate scăzut pentru o confruntare Rusia – NATO
Una dintre cele mai râvnite femei din lume s-a despărțit de iubitul fotbalist. Cine e latino loverul de care s-a îndrăgostit
PROSPORT.RO
Ministrul Justiţiei: La sfârşitul lunii martie cred că SIIJ poate fi desfiinţată. "Această Secţie şi-a ratat rolul pe care l-ar fi putut avea"
ULTIMA ORǍ
vezi mai multe