- Home
- Politic
- Economic
- Social
- Externe
- Sănătate
- Sport
- Life-Inedit
- Meteo
- Healthcare Trends
- Economia digitală
- Angajat în România
- Ieși pe plus
- Video
De ce nu este gata autostada A3 Bucureşti-Ploieşti în decembrie
Diferenţe mari între gradul de finalizare de la o porţiune la alta, exproprieri care trebuie realizate, multe poduri încă departe de a fi terminate alături de kilometri întregi pe care abia se lucrează la fundaţie şi nu la asfaltare, cam aşa arată şantierul autostrăzii A3 Bucureşti - Ploieşti, vizitat de ZF la finele săptămânii trecute. Deşi în decembrie cei 62 de kilometri ai autostrăzii A3 trebuia să fie gata, singura modalitate de a străbate acest traseu de la un cap la altul este cu o camionetă 4X4, echipată special cu anvelope off-road, unele porţiuni fiind dificile chiar şi pentru acest autoturism.
De ce nu este gata autostada A3 Bucureşti-Ploieşti în decembrie
ZF s-a angajat să scoată la raport autostrăzile construite şi să urmărească îndeaproape lucrările. Din acest motiv, săptămâna trecută am încercat să parcurgem integral autostrada, de la intrarea de pe centura Capitalei până la ieşirea pe centura de vest a Ploieştiului.
În plus, conexiunea dintre A3 şi centura Ploieştiului nu poate fi realizată deoarece nu sunt gata exproprierile şi implicit rondul unde se vor intersecta cele două nu poate fi construit. Astfel, singura posibilitate de a parcurge autostrada (aproape) integral a fost la volanul unei camionete 4x4 - în acest caz, un Volkswagen Amarok echipat special cu anvelope pe off-road, anumite porţiuni fiind prea dificile chiar şi pentru un SUV.
ULTIMELE ȘTIRI
-
Ce înseamnă să fii președinte? Alexander Lukașenko spune că este treaba unui bărbat: „Doamne ferește să fie aleasă o femeie în Belarus”
-
Sorin Grindeanu anunţă că se va circula de săptămâna viitoare pe încă 32 de kilometri din Autostrada Moldovei
-
Armata israeliană susţine că a ucis un comandant al organizaţiei Jihadul Islamic Palestinian
-
Viktor Orban afirmă că UE trebuie să regândească sancţiunile aplicate Rusiei. Care este explicaţia lui
Unii la fundaţie, alţii la marcaje
Singura "surpriză" a fost tronsonul cuprins între km 48,2 şi km 62 ai autostrăzii, unde a lucrat firma UMB Spedition, a "regelui asfaltului" Dorinel Umbrărescu care a finalizat lucrările cu aproape o lună înainte de termenul-limită stabilit iniţial.
Pe poziţia a doua se află consorţiul Pizzarotti/Tirena Scavi care este cu aproximativ o săptămână în urma celor de la UMB Spedition, în timp ce Euroconstruct şi Pa&Co, firme controlate de Dan Besciu şi Costel Căşuneanu încă lucrează pe porţiuni întregi la fundaţia autostrăzii şi la construcţia de poduri.
Premierul Emil Boc declara la începutul acestei luni că "autostrada este gata în decembrie, cu excepţia unui pod extrem de important", şi implicit autostrada va fi finalizată în "aprilie cel târziu".
Cu toate acestea, după o vizită pe toate şantierele autostrăzii se poate observa că lucrările sunt departe de a fi terminate, mai ales că în condiţii de iarnă nu se poate turna asfalt.
Citeşte mai multe despre autostada A3 Bucureşti-Ploieşti pe www.zf.ro
Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.
CANCAN.RO
GANDUL.RO