De ce nu mai sunt bani pentru centura Capitalei

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a plătit până în prezent peste 470 mil. euro pe reabilitarea a două şosele aflate în munţi, DN 67C Bengeşti-Sebeş şi DN 2D Focşani-Ojdula, pe care circulă 10-15.000 de maşini zilnic.

Urmărește
719 afișări
Imaginea articolului De ce nu mai sunt bani pentru centura Capitalei

De ce nu mai sunt bani pentru centura Capitalei (Imagine: Bogdan Stamatin/Mediafax Foto)

Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România a plătit până în prezent peste 470 mil. euro pe reabilitarea a două şosele aflate în munţi, DN 67C Bengeşti-Sebeş şi DN 2D Focşani-Ojdula, pe care circulă 10-15.000 de maşini zilnic.

În acelaşi timp, centura Capitalei, unul dintre cele mai importante drumuri din ţară, cu un trafic zilnic de 144.000 de vehicule, a rămas anul acesta cu o finanţare de nici 3 milioane de euro după rectificarea bugetară, deşi doar 20 din cei 72 de kilometri ai acestei şosele arată a ceea ce se poate numi centură de capitală europeană.

Unul dintre cele mai mari contracte de infrastructură rutieră din ultimii ani a fost cel de modernizare a drumului naţional 67C, pe ruta Bengeşti-Sebeş, cunoscut şi sub numele de Transalpina.

Citeşte mai multe despre bugetul pentru centura Capitalei pe www.zf.ro

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici