De ce s-au spart ochelarii Google. Avansul tehnologiilor retro

Într-o mişcare percepută de mulţi ca o acceptare a eşecului, Google a retras de pe piaţă Glass, unul dintre cele mai controversate produse ale ultimilor ani. Investiţiile în cercetare şi dezvoltare vor continua însă, asigură Sergey Brin şi Larry Page. În spatele acestei reacţii negative a publicului se poate ascunde, însă, o dorinţă de întoarcere la tehnologii mai simple.

Urmărește
2100 afișări
Imaginea articolului De ce s-au spart ochelarii Google. Avansul tehnologiilor retro

De ce s-au spart ochelarii Google. Avansul tehnologiilor retro (Imagine: Mediafax Foto/AFP)

În prima lună a anului, Google a anunţat că va retrage de pe piaţă Glass, un produs inovator, însă deseori criticat pentru preţul de 1.500 de dolari, iar mişcarea gigantului IT este văzută ca un sfârşit pentru produsul pe care compania l-a promovat în mod agresiv.

Google a decis ca echipa Glass să iasă din programul Explorer şi că va fi condusă de Tony Fadell, CEO al Nest, poate cel mai promiţător start-up cumpărat de Google în 2014, pentru 3,2 miliarde de dolari. Fadell este cunoscut pentru faptul că s-a aflat la conducerea echipei care a dezvoltat primul iPod.

2014 nu a fost un an bun pentru Google Glass, în condiţiile în care produsul de 1.500 de dolari nu a captat interesul publicului larg. Pentru a deveni un bestseller, Glass ar fi avut nevoie de ajutor din partea comunităţii dezvoltatorilor de aplicaţii. La finalul lui 2014, doar 100 de programe erau disponibile pentru Glass; pentru comparaţie, App Store-ul celor de la Apple se apropia de 1,5 milioane de aplicaţii.

Citeşte mai multe despre motivele retragerii ochelarilor Google pe www.businessmagazin.ro.

Conținutul website-ului www.mediafax.ro este destinat exclusiv informării și uzului dumneavoastră personal. Este interzisă republicarea conținutului acestui site în lipsa unui acord din partea MEDIAFAX. Pentru a obține acest acord, vă rugăm să ne contactați la adresa vanzari@mediafax.ro.

 

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.mediafax.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi aici